53.Bölüm İnci'den

4.5K 233 6
                                    

Sizlere eğlenceli tatlı bir bölüm bırakıyorum satır arası yorumlarınızı bekliyorum...

İyi Okumalar🌷

El ele çıktığımız evimizden arabamıza binip annemlerin evine doğru abimleri almaya gidiyorduk.Uzun zamandır gitmediğim evime gidiyordum.
Çok özlemiştim eski evimi eski odamı haliyle heyecanımı da gizleyemiyordum.
Ellerimi kucağımda birleştirip tırnağımla oynarken Cihan'ın bakışlarını anlık yoldan çevirip bana bakmasıyla heyecanımı ve stresimi farketmesi bir olmuştu.

"Güzelim?"

"Efendim"

"İyi misin?"

"Hı hı."

"İncim...?"

"Uzun zaman oldu eve gitmeyeli heyecanlandım."

"Uğrayalım istersen."

"Dönüşte uğrarız belki şimdi girersem çıkamam."

"Sen bilirsin yavrum,gül bakayım bir kere."

Gözlerine bakıp gülümsedigimde kucağımdaki elimi alıp parmaklarıyla kenetleyip kendi kucağına çekti.

Gözlerine bakıp gülümsedigimde kucağımdaki elimi alıp parmaklarıyla kenetleyip kendi kucağına çekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başımı oturduğum koltuğa yaslayıp Cihan'ı izledim.Arabayı bukadar güzel kullanması direksiyonu çevirirken ki elinin hareketleri çok çekiciydi.Gün geçtikçe bu adamın herşeyine aşık oluyordum.Derin düşüncelere dalmış bakışlarımı da Cihan'a kenetlemişken kendi üzerindeki bakışlarımı hissedip yüzüme baktı.Hâla stresli olduğumu düşündüğünden konuyu değiştirmeye çalışmasını anladığım bir soru sordu;

"Çok aç mısın yavrum?"

"Hemde çok."

"Bak torpidoya kraker alıp koymuştum bulantıların için yemek istersen atıştır gidene kadar."

"Şuan seni bile yiyebilirim."dediğimde aklı fesatlıktan başka birşeye çalışmayan kocam yine benimle uğraşmaya başlamıştı.

"Yol yakınken eve mi dönsek yavrum."

Gözümü devirip"Çok fesatsın Cihan."dediğimde elini yapmacık bir sinirle elini direksiyona vurup "Vay anasını avradını ya aklıma sokan kendisi ben icraate geçirince fesat oluyorum edepsiz oluyorum."dedi.

"Ben sadece açlığımı belirtmek istemiştim."

"Bende açlığımı belirtmek istemiştim."

Dayanamayıp kıkırdamaya başlayınca kendisi de gülümsememe eşlik etmişti. Araba annemlerin evinin önünde durduğunda Cihan bey aklındakilere ara vermek zorunda kaldı ama içindeki kurtları da rahatlatmadan duramayacaktı...

"Bu konuyu akşam masaya yatıralım yavrum."

"Masaya?"

"Hı hı masaya."

İnci | Nârin Bir HazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin