İyi Okumalar 🌷
Sevda ile çarşıda gezerken bir yandan kendimize söylenip bir yandan gezmeye devam ediyorduk.Bu çileye daha fazla dayanamayan Sevda sonunda isyanını dile getirmişti.Cünkü Sevda hamile olduğum için bana poşet taşıtmıyordu elime hafif olanlardan bir iki tane tutuşturup geri kalanların hepsini kendi almıştı.
"Ay vallahi bayılacağım şimdi İnci yoruldum yeter artık."
"Tamam Sevda haklısın ama ne yapayım uzun zamandır gelmiyorum çarşıya kaybettim kendimi."
"Biz nerede hata ettik biliyor musun?"
"Nerede?"
"Adamları da yanımızda getirecektik."
"Saçmalama Sevda başımızın etini yerlerdi herşeye karışıyorlar,birde yetmezmiş gibi birbirlerini yiyorlar."
"Kızım en azından poşetleri taşıtırdık."
"Orada haklısın,biraz daha versene bana bunlar çok hafif birşey olmaz merak etme."
"Hayır dedim İnci hamilesin sen hem bence poşetlerden önce kendini düşünmen gerekiyor kaç saattir ayaktasın yorulmadın mı?"
"Yoruldum aslında..."konuşmaya devam ederken hala gözüm dükkanlardaydı tam lafıma geri devam edip Sevda'ya işimiz bitti gidelim artık diyecekken sağımda gördüğüm dükkan ile heyecanıma yenik düşüp Sevda'yı oraya sürüklemem bir olmuştu.
"Sevda gelsene ne olur şuraya da girelim."
"İnci yeter Allah aşkına gidelim artık bizimkilerin yanına,bir kahve içip dinlenelim hem merak etmişlerdir bizi."
"Ama Sevda baksana bebek eşyaları var beşiklere bak nekadar güzeller."
Heyecan ve neşe ile kurduğum cümle sonunda sırf bebek eşyaları dükkanı olduğu için kıyamayıp sonunda benimle gelmeyi kabul etmişti canım arkadaşım.
"Yürü hadi yürü bakalım neler varmış,bak sırf yeğenlerim için geliyorum ona göre yoksa bacaklarıma kara sular indi."
"En güzel teyzesin sen en bak buradan başka bir yere uğramayacağım zaten söz hem bizimkilerin yanına gidince sana keyif kahveni ben ısmarlayacagım hadi gel."
"Deli kız."
Birlikte bebek eşyaları satan dükkana girdiğimde ağzım açık bakakalmıştım kıyafetlere.Bukadar küçük müydü bunlar?Benim bebeklerim de bukadar küçük mü olacaklardı,içgüdüsel olarak elim karnıma gittiğinde içimi kaplayan annelik duygusuyla gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.Sevda poşetleri bir kenara bırakmış benden önce pratiklerin ve çorapların olduğu tarafa doğru gitmiş eline aldığı pembe patiği bana gösteriyordu.
Okadar güzel o kadar tatlıydı ki bir an önce bebeklerime kavuşmak ve onlara giyindirmek istedim.Bütün dükkanı da alsam rahat edemezdim çeşit çeşit kıyafetler vardı.Burada insan kararsız kalırdı.Aklıma not ettim bu dükkana daha sonra kesinlikle cihan ile birlikte gelecektim.Sevda patikleri bırakmış çocuk odası bölümüne gittiğinde bir kutuda iki adet konulmuş bebek patikleri dikkatimi çekti.Kutuyu elime alıp hiç düşünmeden kasaya gidip ücretini ödediğimde içime sığmayan heyecanımla bebeklerime aldığım ilk eşyayı babalarına göstermek istedim.Bunun için sevdaya alışverişimin bittiğini aldığım patiği Cihan'a göstermek istediğimi söyleyecektim.Etrafıma bakındığımda sevdayı göremiyordum
uzun bir koridordan geçtikten sonra hem sağıma hemde soluma baktığımda sol tarafta bebek beşiklerine bakan arkadaşımı gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...