Yıldıza basmayı unutmayın çiçeklerim
Bölüm sonunda buluşalım❤️İyi okumalar🌷
Hastaneye giderken bitmek bilmeyen yol eve dönerken hemen bitmişti.Arabadan inip eve doğru yürürken abimin bize doğru geldiğini gördük.Gelirken bir yandandan telaşlı sesiyle Cihan'a seslenmesiyle olduğumuz yerde durduk.
"Cihan."
"Buyur kardeşim."
"Abi hoşgeldin gelsene içeriye."
"Yok abicim ben Cihan'ı almaya geldim meydana ışıkları takacağız masalar düzenlenecek yardıma ihtiyacım var."
"Herşey hazır değil mi abi bir aksilik yok."
"Çok şükür yok İncim,herşey hazır senin istediğin gibi hazırladık herşeyi, Sevda'nın hala haberi yok giyinmesi için elbiseyi verdiğimde az çok anlayacak nasıl olsa o zaman söyleyip getireceğim."
"Oh çok sevindim,tamam abi siz gidin madem bende hazırlanıp gelirim Aslı ablalarla birlikte."
"Tamam abicim,hadi Cihan bir işin yoksa gidelim mi?"
"Gidelim kardeşim yok bir işim hallettik biz işlerimizi."
"Doğru ya hastaneden geldiniz siz sormayı unuttum telaştan,cinsiyetleri öğrendiniz mi?"
Yerinde kıpırdanan Cihan'a bakıp ağzından birşey kaçırmaması için kaş göz işareti yapıyordum.Abimin sorusuyla bile heyecanlanmıştım akşama kadar nasıl duracaktık bilmiyorum.
"Öğrendik abi."
"Söylesenize kızım."
"Akşam hep birlikteyken açıklayacağız."
"Abicim ben söylemem kimseye söyleyin hadi iki cesur mu geliyor yoksa."
"Söylemem sabret."
"İyi hadi bakalım neyse akşam öğreniriz bizde."
Abim gitmek için hareketlendiğinde cihan bana doğru dönüp anlımı öptü kulağıma eğilip"hazır olduğunda yunus emre ile haber yolla gelip alayım sizi yürümeyin yavrum tamam mı?"
dediğinde gülümseyip isteğine başımı onaylarcasına sallayarak cevap verdim.Abimleri yolcu ettikten sonra Fadime annemlere görünmeden evime çıktım eğer yakalansaydım cinsiyeteri öğrenmeden beni bırakmayacaklarına adım gibi emindim.Eve girdiğimde ilk iş banyoya gidip üzerime sinen hastane kokusundan kurtulmak oldu.Elbisemi çıkarken kasığıma giren sancıyla olduğum yerde kalakalmıştım adet sancımdan daha hafif olması o an endişlendirmese de beşinci aya girmeme az kalmışken doktorumun bir önceki muayenede yaptığı uyarılarının aklıma gelmesiyle içime sıkıntı girmişti.Emel hanımın erken doğum hakkında söylediklerinden sonra böyle birşeye kendimizi önceden hazırlayıp olabilecekler için önlemimizi alıp çocukların alışverişini cinsiyetlerini öğrenmeyi beklemeden yapmıştık.
Kasığımdaki sancının dinmesiyle usulca doğrulup ağır adımlarla banyodan çıkıp yatak odama doğru ilerledim,dolabımın önüne geldiğimde akşam giyineceğim kıyafetimi alacağım sırada aklımdaki düşüncelerle duraksayıp bu sancılar devam ederse mutlaka emel hanıma bildirmem gerektiğini kendime tembihliyordum.Cihan'dan önce ne olur ne olur ne olmaz diye olanları sadeceaslı ablaya anlatacaktım.En azından bu gecemiz mahvolmasın diye cihana sonrasında söyleyebilirim diye düşündüm.
Bakışlarım duvardaki saate kaydığında geç kalmamak için günler öncesinden hazırladığım kıyafetimi askıdan alıp yavaş hareketlerle giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...