5. Bölüm İnci'den

10.7K 376 70
                                    

İyi okumalar 🌹

Gece tüm ihtişamıyla devam ediyordu. Zeynep abla ve Mehmet abi'nin mutlulukları görülmeye değerdi.

Ben mi?

Ben tam ortada yanımda ve etrafımda benim gibi kanı kaynayan kız arkadaşlarım ile bakışların ilgi odağıydık.Hem o tarafa göz süzüp hem kahkahalar patlatıp hangi müzik çalarsa onun ritmine uyup ortalığı şenlendiriyorduk.

Ve bir kaç arkadaşımızla şuanda arkadan çalmaya başlayan müzikle sâkin ağır hareketler ile başlayıp sonrasında çosmaya ve tansiyonları yükseltmeye devam ediyorduk.Tamamen yükselen müzik ile saçlarımı geriye doğru atıp omuzlarımı iki yana kırmaya başladım...

{EBRU YASAR / SENİ ANAN BENİM İCİN DOĞURMUŞ} Açın lütfen

Anlım boncuk boncuk terlemeye başlamıştı ve ben asla durmak bilmiyordum ve bir ses yükseldi;

ASKİN ATESİNE DAGLAR DAYANMAZ
AŞKI BİLMEYENLER GONULDEN YANMAZ

ASK BİR HASTALIKTIR TABİP ANLAMAZ
ASKA YARDAN BASKA YARDAN BASKA ,BANA SENDEN BASKA CARE BULUNMAZ

~SENİ ANAN BENİM İCİN DOĞURMUŞ CANİM ~HAMURUNU BENİM İCİN DOGURMUS

Bu sözleri kimin gözlerinin içine bakarak söylerseniz etkilenmezdi ki?
Kollarım asla yerinde durmuyordu, kollarımı nârin bir şekilde önce havaya kaldırdım ve yavaş yavaş aşagıya indirirken Mahir'in gözlerine bakıp
~ aşka yardan başka çare bulunmaz ~
nakaratında omuzlarımı kırıtarak ve eteğimin kenarını tutarak
~bana senden başka çare bulunmaz~ kısmında işaret parmağımı kolumu çok uzatmadan ona tutarak hedefimin onun olduğunu hissettirmiş oldum.Arkada hâla hareketli müzikler çalmaya devam ederken ben az da olsa durulmuştum, çünkü karşımdaki bakışlar artık anlam kazanmaya başlamıştı.Mahir önce gözlerini kaçırıp sonra inadına bakakaldı gözlerimde birşeylerden emin olmak ister gibi...Evet emin olabilirdi bütün cilvelerim onaydı.

Çünkü karşı masamız da bizim için tam bir şölen gibiydi,hayran bakışlar ile bizi izleyen adamlar,içtikçe üzerindeki ceketi çıkartıp,bizi izledikçe de yaşadıkları yoğun hararetten dolayı gömleklerinin üst düğmeleri açılmaya başlamıştı bile.Masanın en ucunda abim yanında
Cihan abi onun yanında Mahir ayrılmaz üçlü ve onların yanında çapkınlıkta onardan alta kalır yanı olmayan Gökhan Seyit Ali ,Ecevit yani anlayacağınız bütün delikanlılar önlerinde içecekleri ortada salınan güzelleri izliyolardı bazen laf atıp bazen alkışlıyorlardı.

Benim ise bütün ilgim Mahirdeydi,bu geceyi düşündükçe hızlanan nabzım ile kızlarla iki oynayıp beş gülüyoduk.
Kafama koyduğumu gerçekleştirmeme çok az kalmıştı hissediyordum.Ve müzikler susmüştü  büyükler de eve dağılınca ben hiç beklemeden abimin yanına gittim.

"Abi ben eve gidiyorum Sevda ile rahat birşeyler giyinip geleceğiz."

"Kızım ne gerek var az kalırsınız zaten siz gidin alana doğru."dediğinde içimden tabiki de az kalmayacağız fakat bu gece için daha fazla vakit kabetmeye gerek yok diyip dışımdam başka cevap verdim abime.

"Peki abi tamam ozaman."

Hızlı adımlarla Sevda ile birlikte lavaboya girip yüzümüze üstümüze başımıza çeki düzen verdikten sonra ben son olarak kokumu da tazeleyince çıktık oradan.Alana doğru gidip Sevdaya kaş göz işareti yaptım Mahirin yanına oturması için abimin yanına oturma bahanesi ile yerlerimizi değiş tokuş yapacaktık.

Ben de tam şuanda abimin yanına oturduğum an Sevda oradan bana seslenmişti;

"İnci sen gel buraya ben Kadirin yanına geçeyim"

İnci | Nârin Bir HazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin