15.Bölüm İnci'den

7.3K 302 55
                                    

İyi okumalar🌷

Öyle bir güne uyanmıştım ki yapacaklarımı ben bile kestiremiyordum heyecanlı uyanmıştım bir kere kalbim pır pır atıyordu,günler sonra çıkacaktım evden dışarıya ve ben bugün öyle bir kasıp kavurucaktım ki bu köyü,evden çıkıp öyle bir salınacaktım ki eskisi gibi kim ne kaçırdığını kimi neyin beklediğini göreceklerdi işte ben buydum içimdeki tutkulu kadını kimse bastıramazdı.

Sevdam çoktan gelmişti bile"Kız İnci bi şarkı açsana radyodan modumuz yerine gelsin iyice"dediğinde "Hemen açayım haklısın vallahi ne bu sessizlik!"diyip anında radyoyu en yüksek sese getirip bir müzik açtım tesadüfün de bu kadarı radyoda~Yıldız Tilbe/Sana Değer~ çalıyordu bembeyaz odamın tüllerini hızlı bir şekilde çektim camlarımı açtım ses okadar yüksekti ki bizim sokağın başından dereye kadar olan sokağın girişine kadar yankılanıyordu ve biz başladık Sevda ile deli gibi Yıldız ablaya eşlik etmeye.

Herkes biliyordu akşama kızların eğlence düzenlediğini burası küçük yerdi tabiki duyulacaktı benim de gideceğim duyulmuştu hâliyle Sevda sağolsun! Mahir duysun diye herkese yaymıştı.

Sokaktan geçenlerin seslerini duyuyorduk

"Bugün İnci meydana çıkıyormus duydun mu?"

"Sonunda be görelim güzel hatunu artık iyi sakladı kendini"

"Çıktıgında da çok yüz veriyor sanki abicim yüzümüze bakmıyor zilli."

"Niye kapattı kendini eve onu da bilmiyoruz ya neyse"

"Nazlı kız oğlum kim bilir kime küstü"
baksana odasından yankılanan seslere
başlamış hazırlanmaya kim bilir nasıl afet olacak?"

Durup durup bizim kapının önünden geçiyorlardı her an çıkarım endişesiyle,tabiki de öyle bir şey olmayacaktı okadar kolay mıydı önce bir duşa girecektim misler gibi kokacaktım ben bile kendi kokuma hasret kalmışken birilerini mahrum bırakmak olmazdı ama değil mi.Banyoya işlerimi halletmek için girdiğimde açtığım ılık suyun altında kiraz çiçeği sampuanım ve kremim ile saçlarımı yıkayıp vücudumu da kremleyip işim bitince çıktım banyodan.

Odama geçince şöyle bir giyineceğim kıyafeti süzdüm şuanki kokuların bile açık camdan dışarıya çıktığının farkındaydım bir müziğin biri bitiyor diğeri başlıyordu akşam için kanımızı kaynatıyordu iyice.

Artık kıyafete geçmeliydim ikinci aşamada dik ve biçimli göğüslerime kıyafetimin içinde daha da göz alıcı durması için destekli sütyenimi giyindim,aynı şekilde dik ve toplu kalçalarıma da elbise de iz çıkarmasın diye geçen ay Sevda ile birlikte gittiğimiz çarşıdan aldığım özel iç çamaşırımı giyindim alevim yükseliyordu ateşim çıkıyordu bakışlarım değişmişti işte eski İnci dönüyordu.

Elbisemi giyindim sonunda olmuştum işte özlenilen ve beklenen İnci
burdaydı belime kadar uzanan saçlarımın uçlarını dalgalandırıp saldım tamamen parfümümü boynuma bileklerime sıktım harika kokuyordum başdöndürücü olmuştum.Saat de nerdeyse gelmişti abim de işten gelmiştir olacakları tahmin ettiğinden dün"sizi ben bırakayım zeyneplere sakın yanlız gitmeyin"diye uyarmıştı.

Hava hâla aydınlıktı fakat çıkma vaktimiz gelmişti Sevda bana hayran gözler ile bakıp konuştu;

"Kızım afet gibi olmuşsun vallahi"
Sevda öyle diyince daha da heycanlandım kendisi sanki benden farksızdı;

"Ay Sevdam baya oldu çıkmayalı elim ayağıma karışıyor."

"Hadi çıkalım artık inci geç kalmayalım"

Aheste adımlar ile indik kapıya doğru önden Sevda kapıyı açıp çıktı ve kenarıya geçip bana yer açtı arkasından ben
yüksek ince topuklu ayakkabımla dekolteli bacağımla ilk adımımı attım gözler önüne serilen bacağım parlıyordu âdeta.Komşu teyzeler evlerinin camlarından bize bakıyorlardı meraklı gözler ile,delikanlilar kimisi ağaçların kenarında ellerinde sigara kimisi sokak lambasına yaslanmış grup grup hem biseyler söylenip hemde tamamen bu tarafa bakıyorlardı.

İnci | Nârin Bir HazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin