Sürpriz😍Ben geldim sizi özledim❤️
5Yıl Sonra... İnci'den
"Babaa."
"Babaaa"
"Babaaa."
Ağaçlardaki yaprakların yavaş yavaş dökülüp havaların soğumaya başlamasıyla evlerde sobalar kurulmaya başlamıştı.Şimdi de Fadime annemin evinde gürül gürül yanan sobanın yanına kurulmuş yuvarlak her sofrasında misafirlerimiz için yaptığımız mantının son yumağındaydık.Dışarıdan gelen ağlama sesiyle elimi yanımdaki el bezine silip bir hışımla ayaklandım.
"Koş gızım koş yine birbirlerine girdiler herhalde."
Ayaklanmış kapıya doğru giderken benden önce kapıyı açıp nefes nefese kalan oğlumla karşı karşıya kaldım.
"Anne...!"
"Cesur,ne oldu oğlum neden bağrışıyorsunuz."
"Ben birşey yapmadım anne valla bak."
"Kardeşini mi itekledin yine yoksa?"
"Hayır anne ya topu yakalayacağım derken ayağı kaydı düştü ona ağlıyor."
"Babaaa."
"Birşeyi yok anne dizini azıcık taşa sürttü."
"Babaaa açıyoor."
"Koş oğlum koş, sanki kardeşinin huyunu bilmiyorsun."
Kapıdan çıkarken yerde oturmuş dizine üflemeye çabalayan kızımı görünce adımlarımı hızlandırıp yanına gittim.
Bir yandan akan burnunu koluna siliyor bir yandan iç çeke çeke baba diye ağlıyordu.Ya sabır dileyerek eteklerimi kucağımda toplayıp boyuna gelecek sekilde eğildim önünde.Çocuklar bir yerlerine birşey olduğunda anne diye ağlarlar Nazlı hanım doğduğundan beri baba diye ağlıyordu.Her işini babasına görüdürür beni babasının yanında bir saatten fazla gördüğünde hiç yoktan sebepler çıkarıp aramıza girerdi.Elbette ona bu yüzü veren Cihan'dan başkası degildi.Evlatlarına olan düşkünlüğüne diyecek bir sözüm yoktu,benim yaşayamadığım baba kız duygusunu sonuna kadar yaşatıyordu kızına.Ama annenin gerektiği yerlerde bile babasının tercih edilmesi zoruma gitmiyor değildi.Ben onları yedi ay karnımda taşıyıp geceler boyunda uykusuz kalayım,hanımefendi karnını birtek babası yedirince doyursun düşünce babasını sayıklasın olacak iş mi?
Sonunda aklına gelmiş olacağım ki,Nazlı hanım şimdi de "Anne."diye sızlanmaya başlamıştı.
"Anne."
"Nazlı,ne oldu annecim?"
"Top oynarken düştüm anne."
"Oy güzel kızım benim gel üfleyeyim."
"Babam üflesin."
"Kızım baban dedenin yanında işleri var o gelene kadar ben bakayım yarana mikrop kapmasın."
Tekrar dolmaya başlayan gözleriyle"
"Hayır babamı istiyorum,babam gelsin."
diye oturduğu yerden kalkmamak için keçiler gibi inatlaşıp sızlanmaya
başlamıştı.Biliyordu,ben kucaklayıp götürsem yarasını temizleyip sadece yarabandı yapıştıracaktım.Ama babası gelse önce babasını görünce ağlaması artacak ardından bütün nazıyla dizini gösterip babasının bütün ilgisini üzerine çekecekti.Babasıyla birlikte banyoya kapanıp en az yarım saatlik muaynenin ardından öpüşüp koklaşarak geri Nazlı hanımın gönlünü edip öylelikle geri insan içine karıştıracaktı.Huyu suyu
hatta ve hatta kendisi tamamen bana benzese de tam bir baba aşığıydı.
Döktüğümonca dile rağmen oturduğu yerden kaldıramamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
JugendliteraturKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...