Merhabalar canlarım 🌷
Benim bazı okurlarım var okudukları bölümlerin her satırında hislerini satır arası yorum olarak yazıyorlar bana.
İnanın çok keyif alıyorum öyle olunca sizden de aynı performansı bekliyorum hissettiklerinizi okuduğunuz an yoruma yazın olur mu...
Ozaman Keyifli Okumalar 🌷
2 Gün Sonra ;
"İnci,İnci!"
"Kız İnci kalksana kız ne uykusu bukadar!"diye ısrarla tepemde söylenen canım Sevdam'a gözlerimi bile açmadan ağız dolusu saydırdım içimden.
"Git başımdan Sevda ya çok uykum var"
Tabiki canım arkadaşım beni hangi konunun canlandıracağını çok iyi biliyordu.
"Kızım kaç gündür görüşemedik Allahaşkına kalk ölecegim merakımdan anlat neler oldu o gece ne yaptınız Mahirle.Biz Kadir ile dönerken,hani götürmüştüm ya onu ordan dönerken kimse kalmamıştı meydanda öldüm meraktan hadi kalkta anlat artık,İnci ya"
Sevdan'ın bu heyecanlı ve utangaç hâline gözlerimi açıp kıkırdadım biraz da uğraşmaktan zarar gelmez diye düşündüm.
"Nereden dönerken Sevdoşum?"derken bir yandan da yatakta doğrulmaya çabalıyordum.
"Kızım işte ağaçların oraya gittik ya işte söylendi biraz sizin dünkü hâlinize ama sonra konu bizden açılınca sakinleşti unuttu o an herşeyi"
"Artık ne yaptıysanız abim ile aklını başından almışsın adamın belli."
Mahcup olup cevap vermeyeceğini anladığım da uzatmadan devam ettim;
"Anlatsana Sevda ne yaptınız abimle ne dedi sana?""O da benden hoşlanıyormuş İnci daha ben birşey söylemeden açıldı bana öyle güzel şeyler söyledi ki ciddi düşünüyorum dedi daha ötesi var mı bayılıcağım diye ödüm patladı vallahi."
"Hadi canım ciddi misin görümce mi oluyorum kız ben şimdi?"dediğimde kolumu çimdiklemsiyle artık tamamen ayılmam ve çığlık atmam bir olmuştu.
Tatlı bir sinirle"Ne görümcesi be gebertirim vallahi seni sen olsan olsan abine baldız olursun kız tarafısın sen unutma! dedi ve nefes almadan devam etti;"Ben gitsem Mahirin tarafına erkek tarafı olsam olur mu?"
Adının geçmesiyle bile kalbim pır pır atıyoken beni sarıp sarmalayınca ne hâle geliyordum siz düşünün.Arkadaşıma yaşadıklarımı anlattım tane tane fâkat ondan önce ne hissettirdigini ve son olanlardan da bahsetmeliydim.
"Sevda dokundu bana istediğim oldu evet ama ona da bir kere dedim dilim kopsaydı da demeseydim yanından döndüğümde çok pişman hissettim çok güzeldi yaşadıklarım çok heyecanlıydı bir daha olmaması ihtimalinden dolayı ölüyordum ama nereden bilebilirdim ki verdiğim sözün mahir tarafından bozulacağına."dediğimde gözleri faltaşı gibi açılan arkadaşım yüksek sesle bağırmaya başladı;
"Oha çabuk anlat Mahir mi geldi bu sefer yanına!nasıl geldi neden gelmdi ne dedi ne yaptınız!" canım arkadaşımın nefezsiz soruları ile isyan ettim sonunda;
"Kızım bir nefes al ya tane tane sor kafamı bulandırdın merak etme önceki güne göre farklı birşey olmadı ama kendi istediğiyle dokundu bana ümit dolu içim Sevda mutluyum kızım ya"
"Hızlı gidiyorsun İnci dikkat et güzelim üzülen sen olma."
"Engel olamıyorum kendime Sevda ölecek gibi hissediyorum o bana dokununca"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...