İyi okumalar🌹
Bol koşuşturmalı bir güne gözlerimi açmıştım bugünün en büyük olayı ilk olarak abim Sevdaya evlenme teklifi edecekti.Heyecanlıydık herşeyi en ince ayrıntısına kadar ayarlamıştık derenin oradaki masaları birleştirip üzerlerine renkli ışıklandırmalar asmıştık genel olarak çoğu kutlamalar orada yapılırdı
bütün dostlarımız ve arkadaşlarımız ile birlikte Sevdaya sürpriz yapacak bu özel gününde onun yanında olacaktık.Bugünün ikinci olayı da Fatih ile buluşacaktım,ne yalan söyleyeyim hiç ama hiç istemiyordum söz vermiştim işte bir kere,el mecbur hazırlanmaya başladım çok fazla özenmek de istemiyordum onun için,elimden geldiği kadar sade fakat beni yansıtan birşey giyinmeliydim.
Ruhumu yansıtan mavi çiçekli elbisemi giyinip parfümümü sıkıp indiğimde Fatih'in çoktan gelmiş olduğunu gördüm daha fazla bekletmemek için hemen çıktım dışarıya.
Çıkar çıkmaz karşı balkonda Mahiri görmeyi beklemiyordum,ihanet ediyormuşcasına kalbim hızlanmaya başladı bu benim kendime yaptığım en büyük haksızlıktı onca yaşanan şeyleri hafifleten oydu yoksayan oydu hayatına bak diyen de oydu? Peki neden şuanda gözlerime Fatih'in arabasına binmemem için yalvarır gibi bakıyordu.
Hâla gözlerini ayırmamışken içimden birşeyler kopmasına ne yapacaktım bilmiyorum.İtiraf etmeliyim ki dokunuşlarını özlemiştim öpüşünü
kendini tutmaya çalıştıkca bana kayıtsız kalıp dokunuşlarıyla aklımı başımdan almasını özlemiştim.Acım hâlâ çok tazeydi o hâla içimde biryerlerdeydi...Şuanki hislerim bana yanlış şeyler yaptıracaktı görmem gerekeni olması gerektigi gibi görecektim ama benden çok şey gidecekti.
Fatih'in sesi böldü düşüncelerimi;
"Nasılsın İnci?"
"İyiyim Fatih hoşgeldin sen nasılsın?"
"Bundan daha iyi olduğum bir günüm olamamıştı,yine harika görünüyorsun"
"Teşekkür ederim gidelim mi artık."
Burada daha fazla kalıp Mahir'in gözü önünde Fatih ile sohbet edemeyecektim
çok kötü bakıyordu zaten birşeyler düşünüyordu,içinde birşeyler ile savaşıyordu sanki.Geçen saatler içerisinde gezip dolaştık birşeyler içmek için ufak şirin bir tatlıcıya geldiğimizde çay içerken Fatih bir anda içinde daha fazla tutamadığı hiselerini dökmeye başladı.
"İnci ben senden çok hoşlanıyorum..."
"Dur hemen bişey söyleme izin ver anlatayım..."
"Seni gördüğüm günden beri aklımdasın seni nasıl daha fazla görebilirim nasıl daha fazla seninle sohbet etme şansı bulurum diye düşünürken cesaretimi toplayıp abinden seninle çay içmek için izin istedim.Sağolsun niyetimin ciddi olduğunun farkında olduğu için izin verdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...