İyi okumalar 🌷
Ben az önce neler yaşamıştım Allah'ım...
Bu kız bana neler yaşatmıştı.
Neler fısıldamıştı öyle kulağıma.
Nereden öğrenmişti bunları ne zaman büyümüştü serpilmişti,ne zaman sevmişti beni.Ben nasıl anlamamıştım görememiştim onu,yalnızca hep duyuyordum,yolda yürürken bile zibidilerin İnci'nin kokusuna mest olduğunu duyduğumuz an sikerdik belalarını Cihan Kadir ben...ben tamamen abi içgüdüsü ile yapardım arkadaşımın kız kardeşi lan sonuçta.
Güzelliği köyde tekti bilirdim güzelliğinin dışında başka birşey vardı onda belliydi zaten farklı bakıyordu.
Hele o dili yok mu o dili abisine sırnaşarak yaptırmadığı şey kalmazdı bana da aynısını yapmak istiyordu alt etmek istiyordu beni.Güzelliğini öyle bir kullanıyordu ki çekiciydi alımlı,bakımlı yürüyüşü bile bütün kızlardan farklıysı bu düşünceler hep vardı bende ama ona dokunmak mı hayır...hayır asla yoktu! zaten pismandım çok pişman.Beraber geldiğimiz yolu tek dönerken kafamda bir cümle yankılanıyordu.
"Peki bitti!"
Bir kere demişti bir kere de kalacaktı.
Allah kahretsin o bir kere bile olmamalıydı kadire bunu yapmalıydım!Ama nasıl karşı çıkabilirdim ki o bütün güzelliği ve arzusu ile karşıma geçip"İstiyorum seni"dediğinde istiyorum diyip elleriyle bedenimi ruhumu okşadığında nasıl karşı çıkabilirdim.Benim ellerimin de kalır yanı yoktu okşadığım bacağın da elimin ben dokundukça kayması yok muydu? Tertemiz prüssüz parlak dayanamadım sardım belime uzun biçimli bacağını orada oldu artık ne olduysa zaten.Bizimde geçmişimizde oldu oluyor birşeyler sonçuta ama bu neydi bu çok başkaydı erkekliğim ön sevişmede bile zor sertleşirken bu yeni kadınlığa adım atan kız boynumu okşayıp öp beni demesiyle sertleşmistim"Siktir"
kasıklarına dayadığımda hissediyorum seni demişti birde,dokunuşları büyülüydü,sözleri dokunuşlarından daha büyülü.Hani derler ya yol yanlış ama nasıl güzel ama ben şuan yürüdüğüm yolu"Hay Sikeyim!"
diye tekmelerken yarın sabah ne yapacağımı bile bilemiyordum.O kokusu da neydi öyle amınakoyayım, bukadar yakından duymak deli etmişti beni saçları ayrı teni ayrı kokuyordu üstüme sindi hatunun kokusu.Bunca yıl aklımdan geçmeyen bir gece de geçti al bitir işini dedi şeytan yatır oracıkta ver istediğini.Karşımda inlemek neymiş göster ama allah kahretsin yapamam olmaz yapamazdım!Dostum var arada ulan benim kızkardeşime gözünü dikse böyle birisi sikerdim belasını asla asla devam etmeyecekti bitmişti.
Artık düğün alanına vardığımda neredeyse herkes dağılmıştı
bizimkilerden Cihan ve Gökhan buradaydı Kadir yoktu Allahtan yüzüne bakamazdım yoksa.Görüş alanıma Cihan girdi nasıl bakıyordu lan o bana öyle anlamış mıydı yoksa birşeyler olduğunu belli ediyordum tabi dağılmıştım zaten nasıl belli olmasın.Ben yürüdükçe o da yaklaştı bana."Nerdesin lan gittin gelmedin?"
"Geldim işte eve uğradım işim vardı."
"Kadirde yok kaldım bir başıma gidiyordum tam ne bu suratının hâli rengin atmış."
Biraz daha yaklaştı bana ne yaptığını anlayamadım ilk burnundan mı soluyordu nefes mi alıyordu kokuyu mu aldı lan yoksa...gözlerime baktı!
"Yapmadım de!"der gibi,cevap vermeyeceğimi anladığından sonunda sessizliği kendisi bozmuştu."Bıraktın mı İnci'yi?
Kafamı yere eğip sadece başımı sallayarak"Bıraktım"dedim.Aslında bırakamadım desem daha doğru olacaktı.
"İyi sana hayırlı geceler kardeşim geç oldu gideyim artık bu gecelik bukadar yeter"dediğinde tuttuğum nefesimi geri verdim.
"Tamam kardeşim görüşürüz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...