İyi okumalar🌹
Nereden başlamalıyım yaşadığım güzel duyguların hangisini anlatmalıyım bilmiyorum,hayatımın en güzel bir ayını geçiriyordum beni ve evimi benimsemiş gözlerime bakarken gülen o kadın benimdi artık,bedeni benimle olduğu yetmiyormuş gibi kalbininde benimle olduğunu hissediyordum...nasıl mı?
Hasret kaldığım hatunuma artık bir haftanın sonunda kavuşmaya geldiğimde onun da beni özlediğini hissetmiştim.
Ben kavuşmak için can atarken tabiki onun da hesap soracağını bilmeliydim peki bu nasıl hesaba çekmekti be güzelim sen öyle karışımda memelerini öyle meydan okur gibi okşayarak sıkarsan ben sana ne söyleyebilirdim ki...
Melihler de günleri saydım
yokluğunda kokunu duymadığım her gün geberdim ilkini bana verdigini öğrendiğimden beri sana çektirdiğim her acı için kor alevlerin içinde yandım,gelip de yaralarını sarmak için can attım bu! bunları mı duymak istiyordu...Kavuşmaktan kastım evime dönüp kokusunun ciğerlerime çekmekse evet kesinlikle kavuşmuştum...Fakat daha bir kere derinlerinde kendimi kaybettiğim hatunuma olan hasretimse söz konusu bile değildi,hayır amınakoyayım hayır!etrafımız engellerle doluydu özellikle yapıyorlardı sanki misafirlerin ve Sevda'nın yardım istemesi hatunumu da çaresiz bırakmıştı gidecekti işte.
Eve gelip de son kez şansımı denemek için ince beline sarılıp kulağına özelmimi fısıldadığımda bir adamın duyabileceği en güzel kelimeleri söylemişti bana. Gitmenin de böylesi be hatun seninde aslında kalmak istediğini ama mecbur olduğunu şimdi anlamıştım işte.
"Ben geri döneceğim çünkü ben artık seninleyim,sende bende hüküm sürmektesin!!"
Ne bu?kalbime yapılan darbe mi amınakoyayım!Ah İnci ah beni yine ateşlerde bırakıp gittin.Yokluğunda evimizin balkonunda kaçıncı sigaramdı yine bilmiyorum.Çalan telefona onun sesini duyma ümidiyle gidip Dileğin çıkmasıyla biten umdumla birlikte yerle bir olmuştum.Ona gitmeyeceğimi kendisinin de gelmemesini söylemiştim ama kaderin bizim için oyunları bitmiyordu ki.
Gecenin bir vakti hatunumun bana yaşattığı ilk şokumu yaşıyordum gelmişti lan bana gelmişti o nasıl bakıştı o nasıl laflardı,kucağıma oturup beni alt ederken aldığı zevki izlemek bile dünyalara bedeldi.Evliliğimiz boyunca geçirdiğimiz ilk keyifli geçen gecemizdi.Giyinmiş benim t-shirtümü "Seni hissetmek istedim" diyordu
"Bez parçası ne ki sen burada beni bekliyorken"diyordu şeytan diyordu ki senin yerine hatununun tenini saran şu t-shirt'ü parçala at üstünden.Kucağıma oturmuş hareket ettikçe kendimden geçirmişti beni.Altına almış oynuyordu benimle mecburen bıraktım kendimi dokunuşlarına yoksa bilmez miydim ben kucakladığım gibi odamıza götürmeyi götürüp de bütün hasretimle derinlerine dalmayı dalıp da altımda inim inim inletmeyi,ama o benim hatunumdu işte onun isteği başkaydı onun isteği beni inletmekti onun benden önce kurulmuş başka planları vardı.
Söylesenize amınakoyayım uyum sağlamakta başka yapacak neyim vardı söyleyin...Arsız bakışlarıyla etkileyici dokunuşlarıyla evimizin balkonunda gecenin karanlığında kucağımda hatunumun sadece sürtünerek beni boşaltmasıyla birde istediği gibi inim inim inleterek cenneti tattırmıştı bana bu kadın.Ah yok muydu sihirli kelimeleri birde zevk aldığında ağzından kaçırdıkları,zevke ulaştığımızda kucağımda nazlanması yok muydu cilveli cilveli adımı sayıklamasına ölünmez de ne yapılırdı söylesenize...
Ama bitmezdi ki derdim çilem amınakoyayım bitmezdi,gecenin bir vakti böyle bir anda Dilek gelmişti eve kapıyı bile çalmamıştı direk girmişti allah kahretsin bir haftadır ne gördüm ne konuştum bu kadın bu siktiğimin anahtarını nereden bulmuştu!gelme dedim lan gelme dedim çağırma dedim ama ağzımdan kaçırdığım bir detay yüzünden sikip atmıştı gecemizi.İnci evde yok demiştim kendi aklınca çıkıp gelmişti işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...