Bolüm müziği Yıldız Tilbe/Sende sev ama sevilme🎶
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum çiçeklerim❤️ Haydi cihanı tanıyalım buyrun...
Yine kendi evimin küçük balkonunda her seferinde sebebi aynı olan şeyler için yaktım bir sigara daha...
Zehirli dumanını içime çekerken aklımda tek bir isim vardı.
İnci...yürek yangınım ulaşamadığım...
Bu sıcak yaz havasında içime çektiğim dumanı kafamı kaldırıp havaya üflerken oturduğum koltuğuma yerleştim iyice, çıplak üstüme aldırmadan sadece altımdaki eşofmanım ile uzattım bacaklarımı da karşımdaki küçük sehpaya,aklımdaki ile kalbimdeki arasında kaldığım konular ile nasıl başa çıkacağımı düşündüm bu gece de.
Arkamdaki teyibimde çalan
Yıldız tilbe/ sende sev ama sevilme parçasını söylerken var olan efkarım daha da artmıştı...Kavuşamayacağım ve dokunmayacağım kadar imkansızdı.
İnci bu imkansızlıkların taşlarını tek tek kendi elleriyle dizdi.
Sadece hayallerimde yeşerecek olan gonca bir güldü.Onu fark etmeye başladığımda daha ondokuz yaşındaydı bense yirmidokuz tam on yaş vardı aramızda.Bu benim icin sorun değildi elbette hic kimseden korkum hiç kimseden çekincem yoktu çıkardım kadirin karışısına bacını seviyorum derdim.Ama İnci;
İnci kendini farketmeye başladığından beri bırak beni görmeyi etrafında ağzının suyu aka aka bakan lavukların birine bile yüz vermiyordu ama onları kendine baktırmayı da ihmâl etmiyordu benim gözüm onda onun gözü de bir kişideydi.Dostum arkadaşım sırdaşım...Mahir... İnci'nin bir gün ona olan hislerini söylemekten çekinmeyecegine adım gibi emindim. Yaktım sigaramdan bir tane daha onu içime çekemedikce sigara yakıyordum elimden baska birşey gelmiyordu.Onda kendimi görüyordum ruhlarımız benziyordu aklımızdan geçenler hareketlerimiz aynıydı ama asla kavuşamıyorduk.İlk farkettigimde aynı yolda aksi istikamette karşımdan geliyordu bana doğru o nasıl yürüyüştü o nasıl gelişti o nasıl endâm nasıl cilveydi.
O nasıl kokuydu anasınısatayım sen benim hatunum olsan seni öyle kokutur muydum benim hatunum olsan o kokuyu alınca seni tüketene kadar yatağımdan koynumdan çıkartır mıydım..Sadece yanımdan geçerken gözlerime bakıp gülümsedi burnu havalarda özgüveni yüksek dişli bir hatundu vesselam.Tam da benim dişime göre hemde arkasından yürüyüşünü izlerken o gün dedim ben seni alırım diye ama öyle böyle değil o an anladım.
Cünkü o da benim gibi ateşti tehlikeliydi içinde alevle geziyordu...Ama bu sönmeyi bekeleyen bir alev degildi bu daha da harlanmayı arzulayan bir alevdi bunun karşılığını ancak ben verirdim ona.Arkadaşlar ortamında bile muhabbeti geçtikçe tanımışlardı artık beni.Doyumsuz bir adamım ben aklıma koyduğumu yapar elimle tuttuğumu ben isteyene kadar bırakamazdım,elimden kimse kurtulamazdı çapkındım.
Her konuda çok serttim en çok da yatakta hiç bir kadınla sevişmem bir bağ kurmam onlarda bunu istediği ve bilip kabul ettiği için erkekliğin gerektirdiği ihtiyaçlarımı onlar ile giderir yoluma bakardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci | Nârin Bir Hazine
Teen FictionKöyde geçen bir aşk hikayesi... •Kitap Bade | Ateş Parçası Hikayesi ile Aynı Kurgudadır• •Yazarının Bilgisi ve İzni Vardır• #hepbiaslı Minnetim ve Saygılarımla🤍 Köy kurgusu ve abimin arkadaşı konuludur. Hikaye küfür ve yetişkin içerik içermektedi...