55.Bolum İnci'den

3.9K 228 22
                                    

Gecikmeli de olsa geldim🌷

İyi okumalar...

1 Buçuk Ay Sonra...

"Yavrularım ne yapayım uyanmıyor anneniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yavrularım ne yapayım uyanmıyor anneniz."

"İncim."

"İncii..."

"Yok uyandıramıyorum."

"Tamam şöyle yapalım kapatın gözünü ben annenizi öpeceğim yoksa bu gidişle uyanmayacak."

Rüya ile gerçeği ayırt edemeyecek kadar karışık sesler duyuyordum.Başucumda fısıltıyla duyduğum ses Cihan'a aitti ondan emindim fakat bu bir rüya mıydı ondan emin değildim.Dudağıma konan minik buseden rüyada olmadığımı böylelikle anlamış oldum.

"Bakın ben size işe yarar demiştim uyanıyor anneniz."

"İncim."

"Uyan hadi bebeğim çok heyecanlıyız bak biz."

Uykuyla uyanık arası gözlerimi yarım açıp baktığımda uykuma yenik düşüp gözlerimi geri kapatmıştım.O sırada ismimi sayıklayıp bir yandan da birileriyle konuşan Cihan'ın beni ısrarla uyandırma çabasına anlam veremiyordum.Uykulu sesimle anlaşılmayan mırıltılar çıkarmaya başlayınca yavaş yavaş kendime de geliyordum.

"Yavrum uyan hadi."

"Hıı..."

"Hadi güzelim."

"Cihan."

"Güzelim uyandın mı?"

"Uyandım sayende."

"Görüyor musunuz babacığım ne güzel sözlerle öperek uyandırıyorum annenizi yine de yaranamıyorum."

"Ya Cihan demesene öyle çocuklarıma,yoksa bir saattir sen mi konuşuyorsun başımda rüya değil miydi?"

"Değildi İnci hanım, aslında yavrularımla birlikte seni uyandırmaya çalışıyorduk desek daha doğru olur."

"Saat kaç ki?"

"Saat 11 hanımefendi."

"Hii okadar uyumuş muyum?"

"Bıraksam ikindiye kadar uyuyacaksın."

"Ne yapayım canım özellikle şu son hafta sevda'nın doğum günü eğlencesinin hazırlığına koşuştururken yoruldum.Bir yandan da bebekler dört buçuk aylık oldular iyice ağırlaşmaya başladım bende ondan dolayı da haliyle çok çabuk yoruluyorum akşam olunca da bayılıyorum."

"Güzel karım benim,sana diyoruz ki ne yapılacaksa sen kadirle bize söyle biz ne lazımsa yaparız ama yok herşeyle kendim ilgilenmek istiyorum diyip tutturdun.

"Arkadaşıma tamamen kendi emeğimle hazırladığım bir gün armağan etmek istiyorum birtanem ne yapayım."

"Anlıyorum yavrum da böyle de sen yoruluyorsun bak çocuklar senden önce uyanıp tekmeler atıyorlar karnına."

İnci | Nârin Bir HazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin