Aysel'den
(Yetişkin İçerik Uyarısı. Okumak İstemeyenler Bölümü Geçebilirler.)
Sonunda banyodan çıktığımda aynanın karşısına geçtim, saçlarımı kuruladım. Çekmeceden çıkarttığım aromalı yağdan vücuduma sürdüm, güzel kokmak isterdim.
Hiç geçmeyen heyecanımı şarkı mırıldanarak bastırmaya çalıştım. Yüzüme makyaj yapmak istemedim. Makyaj yapmayı pek sevmezdim, sanki yüzümde ağırlık varmış gibi hissederdim. Ama gözlerime sürme çekmeyi ihmal etmedim. Gözlerim büyük olduğundan sürmeyi sıkça sürerdim.
Üzerimdeki havluyu çıkartıp dolaptan çıkarttığım beyaz geceliği giydim. Uzun aynanın karşısına geçip kendime baktım. Bu gecelik fazlasıyla güzeldi ama kendimi garip hissetmiştim. İlk defa giymenin heyecanıydı belki de.
Annem bu gece için benimle konuşmuştu. Olacakları üstü kapalı anlatmıştı, zaten o kadarını bende biliyordum. Beni hep tembihlemişti, kocanla aranı iyi tut, bundan sonra hep berabersiniz, kocanın gönlünü hoş et gibi bir sürü şey sıralamıştı. Bundan sonra hep beraber yaşayacağımız gerçeği beni heyecanlandırdı.
Evet bugün olan herşeye karşı hissettiğim tek duygu heyecandı.
Aynadan kendime iyice baktıktan sonra hazır olduğumu anlamıştım. Geceliğin sabahlığını giyip Murat'ı beklemeye başladım. Çok değil, yaklaşık beş altı dakika sonra kapı çaldı.
"Yavrum? Gelebilir miyim?"
Hemen oturduğum yataktan kalktım. Sesim titrese de kapıda bekleyen adama seslendim. "Gelebilirsin."
Kapı yavaşça açıldığında onu gördüm, kocamı. Üzerinde siyah tişört ve siyah eşofman vardı. Saçları hâlâ nemliydi. Beni görünce yüzünde oluşan gülümseme paha piçilemezdi. Parlayan gözleriyle yanıma geldiğinde gülümsedim, utanarak başımı eğdiğimde çenemde hissettiğim güçlü parmaklar ona bakmamı sağladı.
"Eğme başını."
"Böyle bakarsan..."
Bir elini belime koydu ve beni kendine çekti. "Nasıl bakarsam?"
Kendimi onun bedenine yapışmış olarak bulduğumda ellerimi nereye koyacağımı bilemedim. Diğer eliyle de saçlarımı okşamaya başlayınca birkaç saniyeliğine huzurla gözlerimi kapattım.
Saçımda hissettiğim öpücükle gözlerimi açtım. Alttan ona baktığımda zaten beni izlediğini gördüm. "Böyle işte, utanırım o zaman."
Gülümseyip gözlerimi kaçırdığımda derin bir nefes aldığını duydum. "Bugün daha kaç kere mest olacağım acaba?"
"Niye ki?" Cevabını bildiğim soruları sormak hoşuma giderdi.
"Gelinlikle gördüğümde işte en güzel hali bu demiştim ama yanılmışım. Şimdi gecelikle görüyorum ve her geçen dakikada daha da mest oluyorum. Birde şu hallerin yok mu- kucaklayıp saklayasım geliyor."
"Ne varmış ki halimde?" Dışarıdan kendimi görsem şaşırırdım heralde. Ben ne ara cilve yapmayı öğrenmiştim?
"Bu göz kaçırmaların, gülüşün, şu an utanman bile bana hoş geliyor."
"Yaa Murat."
Belimdeki elinin hareketlendiğini hissettim. Sabahlığın kuşağını çözdü. Ve gözlerimin içine bakarak omuzlarımdan sıyırdı, yere düşürdü. Sonunda gözlerimden ayrılan gözleri vücudumda dolaşıyordu. İlk olarak bakışları uzun bir süre göğüslerimde durdu. Geceliğin göğüs kısmı dantelliydi ve ben içine sütyen giymemiştim. Onun baktığı gibi göğüslerime baktığımda, göğüs uçlarımın oldukça belli olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSEDİM
RomanceAilesinden, kimliğinden kaçmak isteyen Arman öğretmen olur ve sıkıcı şehirden güzel bir köye yerleşir. Sevdiği kızla evlenme hayalleri kurarken ne geçmişi ne de düşmanları onun peşini bırakmaz. Babasının kirli geçmişinin bedellerini o öder. En kötü...