notice !

3.4K 174 52
                                    

Hi and asalamualaikum semua!

Setelah lama menghilangkan diri huhu akhirnya saya muncul semula cumanya saya nak beritahu beberapa perkara iaitu antaranya ialah saya tak boleh aktif lagi di wattpad seperti dahulu kerana kekangan kerja. Yang kedua ialah Mrs Mattheo Knight tidak akan lagi disambung di wattpad kerana dalam pemprosesan untuk dijadikan sebagai ebook.

Iya, ebook.

Kenapa?

Jawapannya ialah kerana seperti yang nyatakan sebelumnya saya dah tak boleh aktif macam dulu jadi saya tak nak tinggalkan novel ni dalam keadaan tergantung sebab saya tahu ramai sangat sayangkan si Theo ni walaupun jantan ni semerah merah warna di dunia lol.

Tarikh release?

Kemungkinan hujung tahun 2024 atau awal bulan 1 2025. (Masih tiada tarikh tetap)

Saya tahu sebelumnya saya janji novel ini akan diberikan bacaan penuh percuma tapi maaf, keadaan memaksa sebaliknya pula huhu.

Itu sahajalah saya nak bagitahu buat masa sekarang.

Sesiapa yang hendak bertanya mengenai novel ini atau novel lainnya, bolehlah tanya di ruangan komen. In Sya Allah, saya akan balas secepat mungkin.

Sebelum diakhiri bicara ini,  jika ada yang berminat hendak membeli novel Espoir (known before as Mrs Noah Qaiser) bolehlah Whatsapp saya di 0147536073 atau hendak memudahkan urusan awak, boleh tekan profile saya dan cari link yang saya dah attachkan di bahagian bio.

Dapatkan selagi tawaran promosi belum berakhir.

Salam sayang,

Kak Bintang.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 15 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MRS MATTHEO KNIGHTWhere stories live. Discover now