✰BAB 52🔞✰

42 1 0
                                    

               Dengan tidak malunya Kaires memegang payudara Irina

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dengan tidak malunya Kaires memegang payudara Irina. Dia terkejut kerana Kaires memegang tanpa memberitahunya.

Kaires mengejek "kenapa nak marah? Marahlah siapa takut" Kaires mengeluarkan lidahnya.

"Ish" Irina terlihat marah dengan prilaku Kaires. Dia segera memegang milik Kaires.

Kaires terkejut dan Irina nampak berpuas hati tetapi Kaires malah tersenyum.

"Darling ni pandai je ye nak buat orang makin bergairah" Kaires mengangkat Irina dan mereka keluar dari kamar mandi itu.

Irina diletakka di atas katil. kaires melihat Irina dan segera mengisap leher Irina sampai berbekas berwarna biru keunguan.

Irina yang terkejut dengan prilaku itu hanya pasrah sahaja. Dia tahu hal ini akan berlaku.

Sebelum memulai lebih lanjut Kaires membacakan doa dan dia sambung untuk menghisap payudara Irina.

"Irina mendesah kerana tidak tahan dia menolak kepala Kaires yang berada disitu tetapi tangannya tidaklah sekuat itu untuk menolak kepala Kaires yang keras seperti batu itu.

Irina menarik rambut Kaires supaya dia berhenti tapi Kaires tetap sahaja tidak akan berhenti. Dia terus menjilat payudara Irina sampaikan dia puas.

Dan seterusnya dia mencium perut Irina yang begitu wangi. Kaires terus pergi ke milik Irina. Dia mencium dan bermain dengan tangannya.

Irina dari tadi mendesah kerana sudah tidak tahan dengan Kaires.

Kaires melihat muka Irina yang menahan kenikmatan. Kaires langsung memasukkan miliknya kedalam milik Irina.

Irina yang memejamkan mata terkejut dan segera membukakan mata. Dia merasa sangat sakit dan perih disitu.

Kerana milik Kaires sangatlah besar dan panjang. Dia yang masih dara itu terlihat sedang menahan sakit.

"S....sakit Kaires!!!" Irina menjerit apabila dia merasa sesuatu yang pedih makin menusuk dirinya.

Ternyata milik Kaires telah pun berjaya masuk di situ. Darah dara Irina mengalir di situ. Kaires berhenti bergerak kerana tahu ini akan sakit untuk Irina.

"Abang.. Boleh teruskan? " tanya Kaires dan dia mendapat anggukan dari Irina. Kaires meneruskan aksinya dia makin memasukkan lebih dalam.

Makin lama Irina merasa yang sakitnya mereda dan diganti dengan kenikmatan. Kaires yang melihat itu tersenyum dia meneruskan aksinya.

Setelah 10 minit Kaires dan Irina mencapai klimaks Kaires mengerang dan air maninya keluar didalam rahim Irina.

Setelah itu mereka pun berehat Kaires menarik comfeter itu takut Irina kedinginan kerana mereka tidak memakai baju lagipula bilik itu dipenuhi dengan aircond.

Irina memandang Kaires sambil tersenyum dan memeluknya dan mereka tidur dengan nyenyak sambil berpelukan.

⊹⊹⊹⊹⊹⊹ 𝐊𝐄𝐄𝐒𝐎𝐊𝐀𝐍 𝐇𝐀𝐑𝐈𝐍𝐘𝐀⊹⊹⊹⊹⊹⊹

Kaires terbangun pada pukul 5:50 pagi. Matanya terus tertuju pada jam di tepi katil. Perlahan-lahan, dia bangun dari katil tanpa ingin mengganggu Irina yang masih tidur nyenyak di sebelahnya.

Melihat wajah tenang isterinya yang baru dinikahi semalam, Kaires tersenyum kecil. Dia memutuskan untuk bangun dan mandi, sekaligus mandi wajib, untuk memulakan hari yang baru dengan segar. Dengan langkah berhati-hati, dia menuju ke bilik mandi, membiarkan Irina menikmati tidurnya.

Setelah Kaires selesai mandi, dia mengambil wudhu dan menunaikan solat subuh dengan khusyuk, merasakan ketenangan yang menyelimuti dirinya.

Setelah menyelesaikan solat, dia bangun dengan perlahan, menuju ke arah katil di mana isterinya masih terbaring nyenyak, dibuai mimpi yang indah.

Melihat wajahnya yang tenang dan lembut, Kaires tersenyum sambil berkata, "Darling, bangunlah, sudah pukul 6:25 ni. Bangun solat subuh dengan pergi mandi wajib"

🍄ᵕ̈ 𝑽𝑶𝑻𝑬 𝑨𝑵𝑫 𝑭𝑶𝑳𝑳𝑶𝑾 𝑭𝑶𝑹 𝑺𝑼𝑷𝑷𝑶𝑹𝑻 𝑨𝑼𝑻𝑯𝑶𝑹ᵕ̈🍄

🪄ꨄ 𝐓𝐎 𝐁𝐄 𝐂𝐎𝐔𝐍𝐓𝐈𝐍𝐄ꨄ🪄

𝐿𝐸𝑇 𝐿𝑂𝑉𝐸 𝑆𝑃𝐸𝐴𝐾 •ᴄ•Where stories live. Discover now