Pada malam itu, di Switzerland Kaires dan Irina menikmati waktu intim mereka dalam suasana yang hangat dan romantis.
Irina tersenyum memahami maksud tersirat Kaires sebelumnya tentang 'honeymoon' mereka, menyadari bahwa kata-katanya bukan sekadar gurauan.
Keduanya menikmati momen indah bersama, memperkuat ikatan cinta yang baru terjalin dalam pernikahan mereka.
Kaires melumat bibir sang isteri dengan ganas. Sampaikan Irina tidak boleh menafas.
"Kai......lemas" Kaires serta merta melepaskan mulut Irina dia pergi untuk bermain dengan payudara Irina yang kelihatan sangat putih dengan puting yang berwarna pink.
Kaires menghisap payudara itu dengan ganas. Banyak air liurnya yang keluar akibat hisapan itu. Irina terangsang oleh Kaires.
Irina bermain dengan rambut Kaires yang masih lagi menghisap payudaranya. Kaires yang merasakan seseorang mengusap kepalanya dia meletakkan kepalanya di tengah payudara Irina dan mengeluarkan lidahnya.
Kaires sedikit lembut apabila Irina bermain dengan rambutnya. Dia berpindah ke paha Irina yang mulus dan sangat menggoda.
Irina mengerang apabila Kaires memegang disitu. Itu salah satu bahagian sensitifnya.
"Mendesah je baby tak payah tahan" Kaires melihat kearah Irina dan mencium paha Irina.
Irina mendesah dengan kuat dan tidak tahan Kaires yang mendengarkan itu langsung membuka lebar kaki Irina. Dia mengoyakkan baju lingerie yang Irina pakai.
Irina yang mendengarkan bunyi itu sontak terkejut dan membuka mata. Terlihat Kaires yang dipenuhi peluh satu badan dan bajunya yang sudah terkoyak.
Kaires segera bermain milik Irina dengan tanganya. Dia bermain sekitar 10 minit dan terus membuang seluar dalamnya.
Kaires segera memasukkan miliknya kedalam milik Irina. Seketika mereka terdiam Kaires tidak banyak bergerak kerana tahu ini baru kali kedua mereka buat jadi masih lagi sakit walau tak sesakit yang pertama.
Kaires mulai mengerakkan sedikit demi sedikit. Awalnya memang perlahan tetapi lama kelamaan semakin cepat. Tubuh Irina juga ikut bergerak kerana terlalu cepat.
Dan akhirnya mereka berdua klimaks Kaires yang letih terus tumbang diatas Irina. Tubuh Kaires memang berat kerana dia berotot Irina menolak tubuh Kaires ketepi aircond yang dihidupkan seperti tidak ada guna kerana mereka berdua merasa sangat panas tetapi dalam masa yang sama mereka gembira.
Ketika Irina memeluknya Kaires masih sempat untuk meremas payudara Irina dan menghisapnya.
⊹⊹⊹⊹⊹⊹ 𝐊𝐄𝐄𝐒𝐎𝐊𝐀𝐍 𝐇𝐀𝐑𝐈𝐍𝐘𝐀⊹⊹⊹⊹⊹⊹
Keesokan harinya, mereka merencanakan untuk pergi ke Jungfraujoch, destinasi terkenal dengan pemandangan gunung yang menakjubkan.
Dengan penuh semangat, mereka memutuskan untuk menaiki kereta api Jungfrau, yang akan membawa mereka melintasi panorama pergunungan Swiss yang spektakuler.
Perjalanan itu dijangka menjadi pengalaman yang memukau, penuh dengan momen indah dan kenangan yang akan diabadikan bersama.
Apalagi sekarang sedang musim salju, yang membuat suasana semakin magis dan menakjubkan. Salji yang putih bersih menyelimuti seluruh pemandangan di luar, menambah keindahan perjalanan mereka.
Irina begitu terpukau melihat pemandangan gunung bersalju dari jendela kereta api, sementara Kaires memandangnya dengan senyuman lembut, merasa bahagia bisa berbagi momen istimewa ini bersama.
Perjalanan menuju Jungfraujoch terasa sempurna, seolah-olah mereka sedang melangkah ke dalam dunia dongeng.
Setelah sampai di Jungfraujoch, mereka menghabiskan waktu dengan berfoto-foto, mengabadikan setiap momen di tengah pemandangan salju yang memukau. Irina dengan ceria bergaya di berbagai sudut, menikmati latar belakang pegunungan yang menakjubkan.
🍄ᵕ̈ 𝑽𝑶𝑻𝑬 𝑨𝑵𝑫 𝑭𝑶𝑳𝑳𝑶𝑾 𝑭𝑶𝑹 𝑺𝑼𝑷𝑷𝑶𝑹𝑻 𝑨𝑼𝑻𝑯𝑶𝑹ᵕ̈🍄
🪄ꨄ 𝐓𝐎 𝐁𝐄 𝐂𝐎𝐔𝐍𝐓𝐈𝐍𝐄ꨄ🪄
YOU ARE READING
𝐿𝐸𝑇 𝐿𝑂𝑉𝐸 𝑆𝑃𝐸𝐴𝐾 •ᴄ•
Romance𝘐𝘕𝘐 𝘏𝘈𝘕𝘠𝘈 𝘊𝘌𝘙𝘐𝘛𝘈 𝘚𝘌𝘔𝘈𝘛𝘈-𝘔𝘈𝘛𝘈 Kaires Ardian, CEO yang enigmatic di EV. AR HOLDINGS, menjalani kehidupan yang ditentukan oleh dedikasi yang tidak berbelah bahagi kepada kerjayanya. Dikenali kerana sikap dingin dan harapan yang...