Deel 7

811 26 3
                                    

Eva:
We werden al vroeg wakker van Lotte die aan het huilen was. ' ik ga haar wel halen' sta ik op om naar Lotte toe te lopen. ' heey Lotte kom jij bij papa en mama liggen' til ik haar op om haar mee te nemen naar het gedeelte waar Wolfs en ik liggen. Ik ga weer liggen en leg Lotte tussen mij en Wolfs in. Wolfs draait zich op zijn zij om Lotte te kunnen zien. ' hey schatje heb je lekker geslapen' gaat Wolfs met zijn hand langs Lotte haar wangetje. Lotte brabbelde allen wat vrolijk. Ik en Wolfs genoten daar altijd zo van als ze tussen ons in lag. Na nog even zo gelegen te hebben zijn we maar opgestaan. Met z'n drieën lopen we naar de bakker. Toen we er heen liepen kwamen we Sophie tegen samen met haar vader. ' kijk papa dat is Lotte' trekt Sophie haar vader mee naar Lotte. ' Lars' steekt haar vader zijn hand eerst naar Wolfs uit en daarna naar mij. Wij stellen ons ook voor. We kijken naar hoe Sophie voor de kinderwagen gehurkt zit. Lotte zit ook vrolijk naar Sophie te brabbelen. ' kom je soof we gaan weer verder' steekt haar vader zijn hand naar haar uit. ' wie was dat' vraagt Wolfs als we verder lopen. ' ow dat is Sophie die zit de tent naast ons en gister toen jij weg was kwam ze met Lotte spelen'. Ow Lotte vind haar volgens mij wel leuk'.

Twee uur later lopen we met zijn drieën in de dierentuin. Ook hier kon Lotte altijd van genieten dieren kijken. De eerste dieren waar we komen zijn de apen. 'papa' wijst Lotte naar een grote aap. Ik begin te lachen ' ja he Lotte daar lijkt papa wel erg op he'. ' kijk Lotte en dat zijn mama en jij' wijst Wolfs een moeder aap met een kleintje in haar armen aan waar de grote aap waar Lotte naar toe had gewezen op af komt lopen.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu