eva:
'mage ik bij jullie ik ben bang' hoor ik een zacht stemmetje. Ik kijk op en zie sophie staan ik kijk snel op mijn horloge pff 3:00 pas. 'kom maar' hou ik de dekens om hoog. Sophie kruipt dicht tegen mij aan en ik sla een arm om haar heen zodat ze nog dichter bij ligt. Ik kijk om en zie hoe lotte half over wolfs buik heen hangt en wolfs haar warrig zit. Ik voel hoe mijn hemd nat word en hoor sophie zachtjes snikken. 'stil maar' ga ik met mijn hand door haar haar. Na een tijdje is ze nog niet opgehouden en besluit samen met sophie uit bed te stappen. Ik til haar op en zet haar op een van de stoelen snel pak ik wat te drinken voor haar en mij. Ik zet het op tafel en ga ook op een stoel zitten om vervolgens sophie op te tillen en op mijn schoot te zetten. Sophie neemt een slokje van haar ranja terwijl ze nog steeds huilt. 'zijn jou papa en mama lief' besluit ik het toch maar te vragen. de tranen rollen nu sneller over haar wangen en vallen op mijn benen. 'Papa en mama zijn niet lief' schut ze haar hoofd. 'hoezo zijn ze niet lief' ik wist dat dit voor haar moeilijk was maar besloot het toch gewoon te vragen. 'papa en mama doen mij pijn' begint ze harder te huilen. 'stil maar het is voorbij ze kunnen jou niks meer doen' leg ik haar hoofdje op mijn borst hopend dat ze van mijn hartslag rustig zou worden. Ik wieg haar heen en weer waardoor ze na een tijdje in slaap valt. Ik til haar op om vervolgens naar het slaap gedeelte van wolfs en mij te lopen. Ik ga onder de dekens liggen om vervolgens sophie dicht tegen me aan te drukken. Het doet me zo veel pijn haar zo te zien maar het komt goed dat weet ik zeker.
JE LEEST
Vakantie
FanfictionEva en Wolfs hebben samen een dochtertje ze heet Lotte. Ze hebben geen relatie. Lotte was dus eigelijk gewoon een ongelukje. Maar wel een ongelukje waar ze beide erg blij mee zijn. Wolfs heeft het idee om op vakantie te gaan met zijn drieën naar een...