Eva:
We hadden met Mechels afgesproken dat we eerst Sophie af zouden zetten op school en daarna gelijk door zouden rijden naar Luik waar de oom van haar woont. Dus zodoende zitten we nu net Sophie en Lotte in de auto. Waar we eerst Lotte af zetten bij de peuterspeelzaal om vervolgens naar de school van Sophie te gaan. Het was pas 8 uur en de school zou pas om half 9 beginnen maar we hadden afgesproken iets eerder te zij om nog even te praten met de lerares. 'Heb je er zin in' kijk ik Sophie vragend aan. ' jaa' knikt ze blij snel pakt ze mijn hand waarna we met z'n drieën de school binnen lopen.Na een half uur vertrekken Wolfs en ik weer naar de auto om naar Luik toe te rijden.
We komen aan bij het huis van de oom van Sophie Wolfs belt aan en ik sta er een stukje achter. Ik was best wel gespannen omdat we niet alleen vragen gingen stellen over de zaak maar ook over Sophie. Na een tijdje doet de oom open we verbaasde ons er op dat hij gewoon thuis was. 'Hebben jullie haar gevonden' kijkt hij ons hoopvol aan. 'Uw vrouw? Nee mogen we even binnen komen'. 'Uh ja kom binnen' opent hij de deur een stukje verder. 'Weet u waar uw vrouw is' kijk ik hem vragend aan als we plaats hebben genomen op de bank.'Ze is een paar dagen geleden weg gegaan en heb haar al Een tijdje niet meer gezien' haalt hij zijn schouders op. 'Heeft u geen idee waar ze kan zij' is Wolfs nu degene die de vraag stelt. De man kijkt vertwijfeld. 'Weet u iets' kijk ik hem doordringend aan. ' uh misschien de loods op het bedrijventerrein van Luik. Ik hoorde vaak dat ze daar afsprak met bepaalde mensen ik weet maar 1 naam en dat is. Een of andere mart' snel wisselen Wolfs en ik een blik beide dachten we hetzelfde Bols.
JE LEEST
Vakantie
FanfictionEva en Wolfs hebben samen een dochtertje ze heet Lotte. Ze hebben geen relatie. Lotte was dus eigelijk gewoon een ongelukje. Maar wel een ongelukje waar ze beide erg blij mee zijn. Wolfs heeft het idee om op vakantie te gaan met zijn drieën naar een...