Deel 13

803 22 0
                                    

Eva:
' eef we gaan uit eten dus trek alsjeblieft je jurk aan want die staat je zo mooi'. ' Wolfs ik hou niet van jurken dat weet je toch'. 'AAW toe nou Eef' kijkt Wolfs mij smekend aan. 'Oke maar alleen omdat jij dat zo graag wil. En ik trek hem allen vandaag aan'. ' mooizo' drukt Wolfs een kus op mijn wang. Ik begin te blozen maar loop snel de tent in om me om te kleden. Zo veel keus voor een jurk heb ik niet ik heb namelijk alleen een rood jurkje dus die trek ik maar. Ik doe mijn zwarte hakken er onder aan. Ik loop de tent uit en Wolfs staat daar al in een netjes pak en Lotte heeft ook haar jurkje aan. ' WoW je bent prachtig' komt Wolfs op me af lopen en geeft me weer een kus op mijn wang en legt zijn hand op mijn onderrug zijn hand glijd via mijn kont van me af. 'Kom je'  steekt Wolfs zijn hand naar me uit die ik maar al te graag aan pak. We lopen naar de auto om naar het restaurant toe te rijden. ' naar welk restaurant gaan we eigenlijk' vraag ik aan Wolfs. ' dat zul je nog wel zien' kijkt Wolfs glimlachend voor zich uit.

We stoppen voor een chique restaurant. 'Wo Wolfs dit is super duur'. ' maakt toch niet uit ik tracteer omdat ik zo blij ben dat jij de beste en liefste moeder van heel de wereld heb die voor mijn kind zorgt' slaat Wolfs zijn arm om mijn middel. ' nou Lotte had zich ook geen betere vader kunnen wensen' kijk ik hem glimlachend aan. We lopen naar binnen en krijgen al gelijk een tafel gewezen. Het werd een super gezellige Avond.

Ik lag al weer in bed  maar kon de slaap niet vatten ik dacht terug aan vandaag zou Wolfs me dan toch leuk vinden. Ik weet het niet echt niet. Zuchtend draai ik mijn hoofd naar Wolfs maar hij ligt al wel te slapen hij wel.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu