deel 35

631 25 0
                                    

eva:

Wolfs is naar de stad met sophie om wat kleren enzo te halen en ik dek de bedden op. Het voordeel van dat dit huis een pension was is dat er nog een kamer was waar nog een bed in staat. Ik maak de kamer schoon en dek het bed op het is nog niet echt een gezellige kamer voor een kind van 8 maar dat komt nog wel. Als ik net klaar ben hoor ik de deur van de ponti open gaan. Ik loop de trap af en zie wolfs binnen komen met volle handen. 'Heey schat' druk wolfs een kus op mijn lippen. Ik krijg een glimlach op mijn lippen als ik zie dat sophie een wit tasje van de chinees vast heeft. Wolfs zet de tassen weg in de hoek en ik help Sophie door het tasje te pakken zodat zij haar jas uit kan doen. 'Eef waar is Lotte' voel ik een hand op mijn schouder terwijl ik voor Sophie zit. ' die slaapt nog maar ze is echt heel moe dus laat haar maar even liggen' stond ik op om Wolfs een kus op zijn lippen te geven. Ik draai me weer om naar Sophie en pak haar hand vast. Wolfs dekt de tafel en ik ga samen met samen met Sophie ga ik aan de tafel zitten. Om alvast het papier van de bakken af te halen. Als alles op tafel staat schep ik wat bami voor Sophie op haar bord die er gelijk van begint te smullen. Glimlachend kijk ik naar hoe het meisje voor mij in grote happen haar bami naar binnen werkt. ' niet nog zo iemand die geen lekker eten kan waarderen' grijnst Wolfs naar mij. 'Bami is gewoon het lekkerste wat er is' was daarop mijn tegenantwoord. Waardoor Wolfs een vies gezicht trekt.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu