Eva:
'dus de vingerafdrukken op het glas komen overeen met de vingerafdrukken op de vermoorde kinderen'. Kijk ik de man die de vingerafdruk heeft onderzocht vragend aan. Onderweg had ik Wolfs uitgelegd wat er met het glas was. ' weten we ook van wie de vingerafdrukken zijn' is Wolfs nu degene die hem vragend aan kijk ookal wisten we dat die van Bols waren maar misschien stond daar zijn echte naam in. 'Nee ze zijn onbekend' schud hij zijn hoofd. De man print het blad uit en geeft het aan mij. Met de informatie lopen we terug naar het kantoor van Mechels. 'Hebben jullie al wat gevonden met die foto' kijkt ze ons vragend aan. 'uh nee daar zijn we nog niet mee begonnen maar we hebben wel dit' geef ik haar het blad waar de vingerafdrukken bij stonden. 'Wat moet ik hiermee' kijkt ze ons vragend aan. 'Dit zijn de vingerafdrukken van het glas waar ik bols gisteren heb uit zien drinken' wijs ik naar een van de vingerafdrukken. 'En deze is op een van de vermoorde kinderen gevonden' wijs ik nu naar de andere vingerafdruk. 'Stond er ook bij hoe hij heette' kijkt ze ons hoopvol aan waarna wij beiden ons hoofd schudden. 'Ga die foto dan maar door het systeem halen' zucht mechels diep. 'ow en even iets anders. Wat gaat er met sophie gebeuren mag ze bij ons blijven' smeekte ik bijna. 'Ze is toch al bij jullie' haalt ze haar schouders op. 'Ik bedoel dat ze niet weg word gehaald' 'eva ik kan daar niks over beloven het word een zaak voor jeugdzorg. hun beslissen of het goed is of ze bij jullie blijft. maar dat gaan we pas bekijken als deze zaak is opgelost' zachtjes knik ik en zie in wolfs ogen dat hij ook van harte hoopt dat ze mag blijven. 'Maar ze moet wel naar school dat kunnen wij toch wel vast regelen' haalt wolfs zijn schouders op omdat ze leerplichtig is. 'Ja prima, maar hecht je niet te veel aan sophie het is niet zeker of ze kan blijven he'. We knikken en lopen naar buiten.
JE LEEST
Vakantie
FanfictionEva en Wolfs hebben samen een dochtertje ze heet Lotte. Ze hebben geen relatie. Lotte was dus eigelijk gewoon een ongelukje. Maar wel een ongelukje waar ze beide erg blij mee zijn. Wolfs heeft het idee om op vakantie te gaan met zijn drieën naar een...