Deel 21

735 19 1
                                    

Eva:
Ik word wakker van een kleine hand die op mijn buik ligt. En twee lippen die in mijn nek worden gedrukt. 'Morghe' druk ik eerst een kus op Wolfs zijn lippen. Ik til Lotte op en leg haar op mijn buik. Wolfs komt dichter bij liggen zover dat nog kan en hij gaat met zijn hand over Lotte haar kleine hoofdje. ' ik kan niet wachten tot ik bij haar alle jongens weg moet houden' kijkt Wolfs mij lachend aan. ' dat komt echt nog wel' leg ik mijn hoofd op zijn schouder. ' bedankt Eef' ik kijk hem vragend aan ' hoezo bedankt'. ' dat je mij zo'n mooie dochter hebt geschonken'. ' zonder jou had ze er ook niet geweest en ze had ook nooit zo knap geweest' ga ik met mijn hand door zijn haar. 'Daar heb je gelijk in' grapt Wolfs. Lotte begint met haar knuffel te zwaaien en klimt van me af om naar haar vader te gaan. Hij tilt haar op en houd haar boven zij hoofd. 'Ga jij met mama en papa weer mee naar de bakker'. Lotte strekt giegelend haar handjes naar Floris uit. 'Jaa gaan we fleur en mark verassen' drukt hij Lotte in een knuffel waarna hij ook mij in een knuffel mee nam. Na nog een tijdje met z'n drieën geknuffeld te hebben zijn we opgestaan en zijn we om gaan kleden. Om vervolgens met zijn drieën naar de bakker te lopen.

Als we terug komen zijn fleur en mark nog niet wakker wij besluiten alvast te eten. We zouden na het eten nog met lotte naar het strand gaan. Ik doe lotte haar slapje om en doe haar ik haar kinderstoeltje. wolfs geef haar een zacht broodje die ze gelijk zelf in kleine stukjes scheurt. Zelf begin ik ook te eten als ik zie dat wolfs haar al helpt. Hij doet kaas op haar al in stukjes gescheurd brood en gaat dan zelf ook eten.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu