eva:
'Gaat het' voel ik wolfs hand op mijn rug terwijl ik nog naar beneden gebogen sta. Ik kijk weer omhoog en knik zachtjes. 'Waarom moesten die kinderen dood' kijk ik wolfs vragend aan. 'dat gaan we uitzoeken' glimlacht wolfs ligt. We lopen weer naar boven en bekijken de boven verdieping. Hier waren de mannen van forencies nog niet geweest. Na een aantal deuren geopend waar niks verdacht leek. Trok wolfs een deur open. Ik weet niet wat voor kamer het was maar het leek net of je de middeleeuwen in stapte. Mijn blik glee over een soort ijzeren kettingen aan de muur wat net handboeien leken. daarbij stond een bank van steen eigenlijk gewoon een muurtje. Ik kijk de kamer verder rond en zie in de hoek een kast staan. wolfs ziet het ook en we lopen naar de kast. Ik maak een kant open en zie een stapel dossiers liggen op alle dossiers zat een foto van een kind. Ik zie hoe wolfs de andere kant van de deur open heeft gedaan. Er lagen een aantal messen wapens en een gasmasker. De kast laten we over aan het forenciesteam de dossiers nemen we wel mee naar het bureau. 'wolfs ik begin het hier echt eng te vinden'. 'kom we gaan naar het bureau' legt wolfs zijn hand op mijn schouder. snel lopen we sophie haar kamer in om nog wat mee te nemen voor haar. Dit is wel gewoon een normale kinderkamer. de muur is bekleed met roze behang en er stonden knuffels op haar bed. Er hangen foto's aan de muur ik denk dat ze een jaar of 5 was daar maar jonger gingen de foto's niet.'kom we gaan weg hier'. Laat wolfs zijn hand over mijn bovenarm glijden. En in zijn andere hand heeft hij een paar dingen van sophie zoals een knuffel en een fotolijstje.
JE LEEST
Vakantie
FanfictionEva en Wolfs hebben samen een dochtertje ze heet Lotte. Ze hebben geen relatie. Lotte was dus eigelijk gewoon een ongelukje. Maar wel een ongelukje waar ze beide erg blij mee zijn. Wolfs heeft het idee om op vakantie te gaan met zijn drieën naar een...