eva:
Met lotte in mijn hand loop ik naar beneden mijn moeheid was al gezakt. 'ben je nou al aan het koken het is pas 4 uur' ruik ik een heerlijke lucht waarna ik lotte in haar box leg en het knuffeltje er bij legt. 'ja maar dit moet nog een half uur opstijven in de koelkast' gaat zijn arm om mijn middel waarmee hij mij dichter tegen hem aandrukt. om vervolgens zijn hoofd dichter naar de mijne te brengen waarna ik het laatste stukje overbrug. Waarna de kus al snel veranderd in een zoen. 'vanavond flo' geef ik hem een knipoog als zijn hand onder mijn shirt verdwijnt. 'mage lotte bij mij op schoot' kijk sophie ons vragend aan. 'ja hoor' haal ik lotte uit haar box om haar vervolgens bij sophie op haar schoot te zetten. glimlachend keek ik naar het stel voor mij. ze zouden zo zusjes kunnen zijn. Ik voel wolfs zijn sterke armen om mijn middel. zijn handen rusten op mijn buik ik leg mijn handen op zijn handen. Samen kijken we vanaf een afstand naar sophie en lotte. Genietend van dit moment leg ik mijn hoofd in zijn nek. Na een paar minuten zo gestaan te hebben horen we de bel gaan. 'ik loop wel' geef wolfs snel een kus op zijn wang om vervolgens naar de deur te lopen. 'hey mar' doe ik verward de deur open omdat het pas kwart over 4 is. 'Ik dacht ik kom wat eerder ik was toch al vrij'. 'gezellig'omhels ik mijn vriendin. Samen lopen we naar benende waar wolfs naast sophie is gaan zitten. Ik ga naast wolfs zitten en marion in de bank tegenover ons. 'Wie is dat' vraagt sophie zacht terwijl ze dichter tegen wolfs aan kruipt. 'Die ken je toch nog wel dat is de mevrouw van het bureau' nu pas herinnerd ze het zich. 'Die lieve mevrouw van het kleuren' knikt ze. 'ja'glimlach ik eerst naar sophie om daarna marion heen glimlach te schenken.
Reacties vind ik altijd leuk om te lezen ☺️😘
JE LEEST
Vakantie
FanfictieEva en Wolfs hebben samen een dochtertje ze heet Lotte. Ze hebben geen relatie. Lotte was dus eigelijk gewoon een ongelukje. Maar wel een ongelukje waar ze beide erg blij mee zijn. Wolfs heeft het idee om op vakantie te gaan met zijn drieën naar een...