Deel 82

547 23 5
                                    

Eva:
Wolfs had streelt over mijn blote arm wat mij kippenvel bezorgt. Zijn zachte lippen drukken kleine kusjes in mijn nek. 'flo' kreun ik zacht terwijl ik mij omdraai en nu met mijn Buik op die van hem ligt. Met mijn hand ga ik door zijn al wat grijzere haar. Om vervolgens mijn lippen op zijn zachte lippen te drukken. Wolfs hand rust op mijn onderrug. ' volgensmij ben jij weer wel wat beter' glimlacht Wolfs. Ik kan ook een lach niet onderdrukken maar lang om te lachen had ik niet want Wolfs zijn lippen kwamen weer op die van mij. Zijn tong vraagt al snel toestemming die ik gelijk geef. Zijn handen glijden door naar beneden en hij geeft een zacht kneepje in mijn kont. Mijn hand ligt op zijn borst en speelt met zijn borsthaar wat hem nog veel leuker maakte. Samen sluiten we onze zoen af. Ligt hijgend kijken we elkaar aan. 'Eef je bent echt prachtig' gaat hij met zijn hand door mijn losse haar. ' dat heb je al zo vaan gezegd' blozen mijn wangen zoals altijd. 'Omdat het de waarheid is' glimlacht Wolfs. Glimlachend laat ik mijn hoofd op zijn borst vallen waar ik mijn ogen sluit. 'Kom we gaan slapen morgen moeten we al vroeg op het bureau staan om ze te gaan zoeken' tilt Wolfs mijn hoofd omhoog. We drogen elkaar af om met een handdoek om ons heen naar onze kamer te lopen.  Net als Wolfs in bed lig en ik omgekleed ben in Wolfs veel te grote overhemd word er zachtjes op de deur geklopt. Ik open de deur en zie Sophie staan. 'Hey wat is er' hurk  ik voor Sophie neer. Er rolt een traantje over haar wang ' mag ik bij jullie slapen ik ben bang' zegt ze met trillende stem. 'Tuurlijk mag dat' til ik haar op om vervolgens mop bed te zetten en zelf bij Wolfs en Sophie in bed te kruipen. Ik kon haar angst zo goed begrijpen dat een kind dit mee moet maken vind ik vreselijk al had ik zelf natuurlijk ook geen vlekkeloze jeugd. Zelf was ik ook beschadigd door mijn vader en kwamen de herinneringen van vroeger vaak terug maar ik heb me er overheen gezet en doorgegaan met mijn leven  hopelijk kan Sophie dat ook.

Reageer even wat je er van vind en stemmen 😘👌🏼

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu