Deel 106

524 17 0
                                    

Eva:
Na een gezellige dag met z'n vieren in de Efteling zitten we nu in de auto op de terugweg. Lotte had bij het poppenfestival of een knuffel van Jokie gekregen van mij en Wolfs en Sophie was blij met haar elven kroontje die ze gelijk in de auto op het gedaan. Nu liggen ze allebei uitgeput in hun stoeltjes te slapen. Ook ik merkte dat ik ontzettend moe was geworden maar dat komt natuurlijk ook omdat in zwanger ben. Ik laat mijn hoofd naar achter vallen en sluit mijn ogen ook pak ik Wolfs hand die op mijn bovenbeen rust. 'Jij mag ook wel even gaan slapen hoor we moeten nog lang rijden' kijkt hij me glimlachend aan. Hij had gelijk ik kon best nog wel even gaan slapen. Hierdoor vielen niet veel later mijn ogen dicht.

'We zijn er Eef' glijdt de warme hand van Wolfs over mijn koude wang. Langzaam gaan mijn ogen een stukje open. 'Heey' druk ik slaperig een kus op zijn wang om daarna de slapende Lotte uit de auto te tillen. Wolfs doet hetzelfde maar dan met Sophie. We kleden ze om en leggen ze in hun bedjes. 'zullen wij ook maar gaan slapen' zegt Wolfs die volgensmij ook best moe is. Ik kijk op mijn horloge half 10 blijkbaar hebben we een tijdje in de file gestaan ofzo. Ik knik en loop de slaapkamer in waar ik me in mijn kleren op bed laat ploffen. 'Zal ik je even helpen' komt Wolfs op de rand van het bed zitten waarna ik zachtjes knik. Ik draai mij op mijn rug met nog steeds mijn ogen dicht. Ik voel hoe Wolfs eerst mijn shirt over mijn hoofd trekt en vervolgens mijn broek. Hij ligt mij een stukje op en maakt mijn bh los om vervolgens al mijn kleren naar de stoel brengt. Weer word ik opgetild en doet Wolfs mij zijn overhemd aan doet. Niet veel later voel ik het bed naast mij indeuken en Wolfs zijn armen drukken mij tegen hem aan. 'Truste lieve Eef' drukt hij nog een zacht kusje in mijn nek waarna ik in een diepe slaap beland.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu