eva:
Na een hoop geknuffel van mijn schatjes namen ze afstand en samen met hun liep ik naar de bank waar ook fleur op zat. 'Wij gaan weer naar huis' knikt fleur. Waarna ze op staat en naar de trap loopt. mark komt op mij af. 'bedankt dat we even hier mochten blijven'. 'geen probleem kamers zat hier, sterkte' gaf ik hem een glimlach. 'dankje' knikte hij waarna hij achter fleur aan de trap op loopt. 'Zullen wij maar gaan eten' 'jaa een broodje kaas' gilt sophie het bijna uit. 'jij krijgt een broodje kaas, kom je mee dan'. Sta ik op om naar de keuken toe te lopen. Op weg naar de keuken zet ik lotte op de grond om samen met sophie door te lopen naar de keuken. Na de broodjes gesmeerd te hebben lopen we terug naar de eettafel. Ik til lotte weer op en zet haar in haar kinderstoel gelijk begint ze te smullen van het broodje die voor haar staat. 'ging jij altijd naar school' kijk ik sophie vragend aan. 'Ik kreeg thuis les' haalde ze haar schoudertjes op. Natuurlijk had ze dat anders had de politie haar al lang gevonden. 'Volgende week mag je naar school' keek ik haar glimlachend aan. 'Echt' keek ze mij met twee ongelovige ogen aan. 'Ja echt vind je dat leuk' soof knikte enthousiast. Voor ik nog iets kon zeggen zag ik hoe lotte haar broodje op had en naar mijn bord reikte alleen stootte ze mijn glas op. Twee totaal onschuldige oogjes kijken mij aan. Waarna mijn kleine meid het uitgiert van het lachen. gelukkig zat er nog maar heel weinig in het glas dus de troep viel ook wel mee. Ook sophie lacht mee 'vinden jullie dat grappig he' zeg ik sarcastisch boos waarna sophie gelijk stopt met lachen en in elkaar duikt. 'doe me geen pijn' zegt ze zacht.
JE LEEST
Vakantie
FanfictionEva en Wolfs hebben samen een dochtertje ze heet Lotte. Ze hebben geen relatie. Lotte was dus eigelijk gewoon een ongelukje. Maar wel een ongelukje waar ze beide erg blij mee zijn. Wolfs heeft het idee om op vakantie te gaan met zijn drieën naar een...