Eva:
vermoeit sla ik met mijn hand op de wekker om het gepiep te stoppen. Geen idee waarom ik zo moe ben want ik heb heerlijk geslapen vannacht. Sophie haar hoofdje ligt tegen mijn borst ik druk haar nog wat dichter tegen mij aan. Haar oogjes gaan een stukje open ' goeie morgen lieverd' doe ik een pluk haar achter haar oor. Sophie glimlacht en kruipt nog dichter tegen mij aan. 'Flo wakker worden' ga ik met mijn hand langs zijn wang 'morgen' mompelt Wolfs iets. Hij drukt een kus op mijn wang 'hoe laat is het' kijkt Wolfs mij vragend aan. 'Half 8 over een uur moeten we weg' zucht ik. Opeens horen we Lotte via de babyfoon wat brabbelen. 'Ik ga haar wel even halen' staat Wolfs op om naar Lotte haar kamertje te lopen. Na een tijdje komt Wolfs terug met Lotte in zijn armen. Ik was samen met Sophie al tegen de rugleuning gaan zitten. Wolfs komt naast mij zitten en geeft Lotte aan mij die al haar armpjes naar mij uitreikt. Ik geef haar een knuffel om haar vervolgens bij Sophie op schoot te zetten. ' schat ik ga vast omkleden dan kan jij dadelijk' geeft hij mij een kus op mijn lippen om daarna uit bed te stappen.Na een klein kwartiertje zaten we met zijn vieren aan de tafel te ontbijten. Mark en fleur kwamen van de trap af. Ze zagen er slecht uit alsof ze heel de nacht niet geslapen hebben. ze gaan zitten en beginnen te ontbijten. 'vanavond gaan we weer naar huis' kijkt fleur wolfs aan. 'weet je zeker dat het gaat je mag nog wel wat langer blijven hoor' zegt wolfs bezorgt. 'Het maakt niet uit waar ik ben ik voel me toch wel rot' haalt ze haar schouders op. Ik leg mijn hand op haar hand en kijk haar aan. 'Onthoud dat het niet jou schuld is het komt goed fleur en als je wilt praten weet je dat je bij mij altijd terecht kan'.
JE LEEST
Vakantie
FanfictionEva en Wolfs hebben samen een dochtertje ze heet Lotte. Ze hebben geen relatie. Lotte was dus eigelijk gewoon een ongelukje. Maar wel een ongelukje waar ze beide erg blij mee zijn. Wolfs heeft het idee om op vakantie te gaan met zijn drieën naar een...