Deel 105

517 19 7
                                    

Eva:
'Kom we gaan even iets eten' pakt Wolfs mijn hand vtast nadat ze een paar keer met z'n tweeën in de zweefmolen waren geweest. 'Ik hoef niet te eten' zucht ik diep omdat ik me nog steeds niet lekker voel. ' je moet wel wat eten Eef. We gaan friet halen' lopen we naar het tentje die die friet verknoopte.

We hadden friet gehaald en Wolfs had mij gedwongen een kleine friet te nemen. Lotte zit op mijn schoot en tegenover mij zitten Wolfs en Sophie. Af en toe pikt Lotte een frietje uit mijn bak. Hier had ik echt geen probleem mee want misselijk was ik nog steeds. Maar meestal zakt het wel meer richting het einde van de middag. Sophie zit te smullen Wolfs hield niet zo van friet maar af en toe vond hij het niet erg. 'Eef eet nou eens iets, alles wat weg is is door Lotte opgegeten' kijkt hij lachend naar het half lege bakje voor mij. Zijn hand rust op die van mij 'ons kleintje heeft ook honger' kijkt hij mij glimlachend aan. Ik zucht diep en pak toch een paar frietjes. Lotte zit helemaal onder de mayonaise zelfs in haar haar. Met een doekje maak ik het schoon.

'Zullen we weer gaan' kijk ik Wolfs vragend aan als we allemaal uitgegeten zijn. 'Ben je klaar soof' Sophie knikt en staat op. 'Mage ik weer op jou nek' kijkt Sophie Wolfs vragend aan die Sophie gelijk optilt en op zijn nek zet. Ze plukt aan de grijze haren van Wolfs. ' vind je het leuk' kijk ik Sophie vragend aan. 'Ja heel leuk gaan we dadelijk nog naar de elfjes' 'als we dadelijk tijd hebben nog wel' knik ik waarna ik dicht tegen Wolfs aan ga lopen en zijn hand pak. Met de andere had duw ik de buggy voor. Al snel komen we aan bij het poppenfestival met gelukkig een korte wachtrij.

Allemaal alvast een gelukkig nieuw jaar xxx er komt straks nog een deel misschien nog twee.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu