Eva:
Rond het einde van de middag stoppen we bij het bureau. ' wat doen we hier' kijkt Sophie me aan die mijn hand vast heeft. 'We gaan naar mijn werk daar zijn hele lieve mensen en je kan ook kleuren'. Schenkte ik haar een glimlach om haar gerust te stellen. Wolfs loopt vooruit met Lotte om zijn nek. Als we de kantoortuin binnen lopen komt Marion gelijk op me af. ' wat was dat nou met die mensen en wie is dat' kijkt Marion vragend naar het meisje die mijn hand vast heeft. 'Ik leg het straks uit kan jij even een kleurplaat en wat kleurtjes pakke pakken en op Lotte passen want Wolfs en ik moeten even naar Mechels'. ' tuurlijk ben zo terug' loopt Marion weg. ' blijf jij hier zitten dan kan je kleuren en dan moet je even wachten tot ik en Floris terug zijn'. Het meisje knikt zachtjes en Wolfs en ik wachten tot Marion terug is. Waarna Wolfs Lotte aan Marion geeft en wij naar het kantoor van Mechels gaan. Mechels was al gebeld door de franse collega's en weet al wat de situatie is. 'Ik heb gezorgd dat iedereen op staat naar ze uit kijkt maat nog niemand heeft ze gezien'. begint mechels het gesprek als we voor haar plaats hebben genomen. 'Wat moeten we met sophie doe ze kan wel bij ons blijven' zegt wolfs hetzelfde wat ik in die avond ook dacht. 'Dat lijkt me een goeie oplossing vooral nu vooral nu haar ouders nog niet gevonden zijn. vooral dat ze ook al hun zoon waarschijnlijk hebben vermoord'. 'hebben we een adres van maud en lars' vraag ik aan mechels. 'ja maar daar gaan jullie morgen pas heen jullie gaan nu eerst naar huis'. ze schrijft een adres op een briefje ik lees waar ze wonen en zie gelijk dat het een van de dure villa huizen zijn. Maarja als ze echt drugs dealen zullen ze best veel geld verdienen.
JE LEEST
Vakantie
FanfictieEva en Wolfs hebben samen een dochtertje ze heet Lotte. Ze hebben geen relatie. Lotte was dus eigelijk gewoon een ongelukje. Maar wel een ongelukje waar ze beide erg blij mee zijn. Wolfs heeft het idee om op vakantie te gaan met zijn drieën naar een...