deel 64

552 17 0
                                    

Mark:

Ik word wakker kijkend om mij heen in mijzelf probeerde ik op te halen wat ik hier deed. Na een tijdje weet ik alles hier. 'Jongens' hoor ik fleur's vader met een bezorgde stem. snel grijp ik naar de telefoon 'Fleur, fleur is mee genomen door mannen' rollen de tranen over mijn wangen. 'Kom nu hier heen' hoor ik de bezorgde stem van wolfs.

eva:

Fleur had gebeld er waren rare geluiden aan de andere kant van de telefoon maar wat was het. Na een tijdje hoorde wolfs volgens mij weer wat want hij begon te praten. Ik zie hoe zijn gezicht wit weg trekt. 'Fleur is mee genomen door mannen mark weet niet door wie, hij komt nu hier heen. daarna gaan wij naar het bureau'. knikt hij naar mij.  'Wie zou haar nou willen ontvoeren' kan ik het bijna niet geloven. Ik sta op en loop naar wolfs toe die heen en weer aan het lopen is. Ik sla mijn armen om hem heen waarna hij rustig word. Nooit heb ik hem zien huilen maar nu rollen er wat tranen van zijn wangen af. 'Ik zweer het eef als we ze vinden en er is wat gebeurd met fleur of met haar kind, ik vermoord ze'. 'Flo rustig het komt goed' streel ik met mijn hand door zijn haar. Niet veel later gaat de bel snel laat ik wolfs los en ren naar de deur. Daar tref ik mark helemaal in paniek aan. We lopen naar beneden en laat hem op de bank zitten. Hij verteld het hele verhaal van wat er gebeurd is. 'Mark blijf jij hier dan gaan eva en ik naar het bureau' Is wolfs nog steeds helemaal in paniek. Mark knikt waarna wolfs zo snel mogelijk naar boven loopt ik kom er ook achter aan zodat we snel de auto in kunnen stappen.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu