Deel 15

786 29 5
                                    

Eva:
De tent van mark en fleur staat al op en wij zijn al klaar met eten. Samen met fleur sta ik af te wassen. ' en hebben papa en jij nou eindelijk iets' kijkt fleur mij hoopvol aan. ik kijk blozend naar beneden. ' nee hoezo'. ' kom op iedereen ziet dat jullie elkaar leuk vinden'. 'Hoe is het met mark' kijk ik fleur aan. ' niet zomaar van onderwerp veranderen' kijkt ze me grinnikend aan. 'Jij vind pap leuk en pap vind jou leuk waar doen jullie nou zo moelijk over'. ' kom je' pak ik de bak met de afwas om terug te lopen naar de tent.

Niet veel later zitten we in de auto opweg naar het pretpark. Mark en fleur zitten achterin bij Lotte. Lotte giert het uit van het lachen als fleur met haar poppen aan het spelen is. Fleur en Lotte konden het vanaf het begin al goed vinden als Wolfs en ik moesten werken paste zij ook vaak op fleur was echt een goede grootte zus voor haar. ' Eef we zijn er' voel ik Wolfs zijn hand op mijn been. 'Ow uh ja' maak ik mijn gordel los. Fleur had Lotte al uit de auto getild en ik pak de kinderwagen en fleur zet haar er in. Fleur en mark lopen een tukje vooruit en samen met Wolfs loop ik een stukje achter hun. Ik kijk opzij en glimlach naar Wolfs. Wolfs glimlacht terug en legt zijn arm om mijn middel. Niet veel later stonden we ik het park en Lotte wijs al blij naar de draaimolen. ' wij gaan wel met Lotte in de draaimolen' haalt fleur Lotte uit haar kinderwagen. Samen met Wolfs ga ik bij het hek staan om te kijken. Zonder dat we het door hebben staan we opeens heel dicht bij elkaar alweer raken onze lippen elkaar. Ik Weet het gewoon niet meer hebben we nu iets of niet ik weet het gewoon niet meer in gedachte zucht ik diep.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu