deel 76

545 19 0
                                    

eva:

Fleur denkt een tijdje na maar schud dan haar hoofd. 'Nee het is niet jullie schuld, en ik zou best nog wel een broertje of zusje willen'. Komt er een kleine glimlach op haar gezicht alleen als je haar goed zou kennen weet je dat het een neppe is. Achter haar glimlach schuilt verdriet de tranen die ze probeert in te houden maar af en toe de poging mislukt doordat er net een kleine traan haar ooghoek verlaat. 'Fleur als je wilt praten, je kan altijd langs komen. Ik weet wat je voelt ik heb hetzelfde mee gemaakt' streel ik een pluk achter haar oor. Fleur gaat wat omhoog zitten tegen de leuning van het bed. 'Als ik wil praten roep ik jou, mam' kwam er met een kleine glimlach achter aan. 'Je roept me maar dochter' geef ik met een glimlach fleur een knuffel. Ik voel dat fleur ook een glimlach op haar gezicht kreeg. We horen geklop op de deur en fleur en ik kijken op. Wolfs staat er 'Fleur je mag naar huis. Of wil je liever een tijdje samen met mark in de ponti blijven, genoeg kamers toch eef'. 'Ik blijf wel een tijdje in de ponti' knikt fleur. Wolfs en ik lopen naar buiten en mark die inmiddels ook was binnengekomen hielp haar met omkleden. 'Wat vertelde ze aan je' pakt wolfs allebei mijn handen vast. 'Ze wilde weten of ik zwanger was' zucht ik. 'Wat heb je gezegd'? 'dat ik het niet wist' haal ik mijn schouders op. Fleur komt de kamer uit lopen mark houd zijn arm ondersteunend om haar heup. We lopen naar de lift om vervolgens de auto in te stappen. Net voor de auto blijft fleur staan niet van plan te zijn een stap te verzetten.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu