Deel 53

575 21 0
                                    

Eva:
Ik word wakker van het irritante gepiep van de wekker. Het voelt gewoon of ik heel de nacht niet geslapen heb. Vermoeid sla ik met mijn hand op de wekker. 'Flo wakker worden' ga ik met mijn hand door zijn warrige grijze haren. 'Goedemorgen' mompelt Wolfs wat. Ik draai me om in Wolfs zijn armen. Iets wat ik beter niet had kunnen doen, want alweer voelde ik een vlaag van misselijkheid opkomen. Snel sta ik op om naar de wc te rennen. Wolfs hoor ik al achter me aan rennen. 'Hey jij gaat echt niet werken hoor' zegt Wolfs terwijl hij zijn hand op mijn rug legt. Ik pak snel wat water en poets mijn tanden. 'flo ik moet werken we moeten het onderzoek af maken'. ' Eef jij moet even helemaal niks gister was je ook al misselijk en moe je moet uitrusten'. ' ik ga gewoon werken hoor' druk ik snel een kus op Wolfs wang om langs hem heen te lopen. Maar Wolfs pakt mijn pols vast en trekt me terug. 'Oke maar als het erger word breng ik je persoonlijk naar huis en heb je daar niks tegen in te brengen'. De bezorgdheid kon je zien in Wolfs ogen. 'Oke beloofd' geef ik heb een knuffel. We horen de houten vloer kraken. Ik kijk om en zie Sophie achter ons staan. Ze zag er moe uit ' heb jij niet meer geslapen vannacht'. Hurk ik voor Sophie neer. 'Ik was bang' keek ze naar beneden naar haar handen. Ik pak haar handjes vast ' maar dan kon je toch naar ons komen'. 'Maar mijn papa en mama worden dan boos'. 'Maar jou papa en mama zijn er toch niet' til ik haar op waarnaar ze haar hoofd op mijn schouder legt. 'als je de volgende keer weer bang bent kom je gewoon naar ons he. gaat wolfs met zijn hand door de haren van soof. die ik zachtjes voel knikken.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu