Deel 14

784 25 1
                                    

Eva:
Ik word wakker en zie dat ik in Wolfs zijn armen ligt met mijn hoofd op zijn borst. Dit is tot nu toe niet gebeurd dat we zo wakker werden. Maar eigenlijk ligt dit nu ook gewoon te fijn om uit zijn armen te kruipen. Dus doe snel mijn ogen dicht en kruip nog dichter tegen hem aan. ' Eef ik weet wel dat je al wakker ben' fluistert Wolfs. Kut betrapt denk ik . Ik kijk op en kijk in Wolfs zijn heldere ogen. Ik verdrink er in en druk mijn lippen op die van hem. De kus veranderd snel in een zoen als Wolfs met zijn tong mijn lippen raak en ik maar al te graag toestemming geef. Wolfs draait zich om zodat ik onder licht en hij boven zijn handen gaan onder mijn shirt naar mijn borsten. Bij zijn aanraking begin ik te kreunen. Als hij net mijn shirt wil uittrekken begint Lotte te huilen. Echt weer een perfecte timing van Lotte. ' ow eh ik loop wel' zegt Wolfs nogal ongemakkelijk. 'Ja ik loop gelijk mee fleur en mark komen ook zo' zeg ik hoogst ongemakkelijk terug. Wolfs rijkt zijn hand naar me uit om me te helpen op staan. Die pak ik maar al te graag aan en opeens sta ik heel dicht bij Wolfs. ' kom' drukt Wolfs een kus op mijn lippen. Ik loop naar Lotte terwijl Wolfs het ontbijt alvast klaar maak.

We zitten net te eten als we fleur en mark aankomen. ' heey pap' geeft fleur haar vader een knuffel om er vervolgens mij ook een te geven en Lotte een kusje op haar wang te geven maar Lotte strekt gelijk haar armpjes uit naar fleur om haar grote zus ook een knuffel te geven knuffel. 'Willen jullie ook nog wat eten' vraagt Wolfs. Waar na fleur en mark beide hun hoofd schudden ' we zijn net langs de bakker geweest en hebben het al op. ' maar waar kunnen wij de tent op zetten wijst fleur naar een pakket. ' doe maar daar' wijs ik naar den plek naast die van ons. Hun hadden namelijk alleen een klein tentje waar je alleen in kon slapen.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu