deel 33

662 24 0
                                    

eva:

We hadden ook de namen gekregen van de franse collega's achternamen dan want de voornamen wisten we al. Ik besloot marion te bellen of ze ze vast door het systeem wilde halen.  ik toets het nummer van marion in en kijk snel even om naar wolfs die sophie zit te troosten.

'met marion'  'Hey mar met eva' 'hoe is je vakantie?'. 'ja uh dat vertel ik nog wel je moet voor mij even iemand door het systeem halen'. 'kon je het weer niet laten je werk te laten liggen, maar wie is het'. 'maud en lars de jong' het is een tijdje stil . 'Nou ik weet niet wat je er mee moet maar als ze daar zijn zou ik oppassen. Ze worden  verdacht van 4 moorden maar omdat het bewijs niet rond was werden ze vrij gelaten.  Ze worden ook verdacht van drugs handel maar ook hier zijn ze mee weg gekomen door tekort aan bewijs'. leest marion voor wat ze waarschijnlijk op wat ze op haar scherm ziet . 'oke laat iedereen zoeken naar hem wij komen nu naar het bureau'. 'hoezo' stelt marion nog een laatste vraag die ik negeer en ophang. Ik roep wolfs bij me en leg hem uit wat ik gehoord hebt van marion en we besluiten de tassen te pakken en gelijk te vertrekken naar Maastricht. sophie zou met ons mee gaan dan zouden we als we in maastricht zijn wel kijken wat er met haar ging gebeuren. Eigenlijk zou ik het liefste willen dat ze gewoon bij wolfs en mij bleef alleen de vraag is of wolfs dat ook zou willen maar daar hebben we het nog wel een keer over.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu