Deel 10

807 22 1
                                    

Eva:
We lopen door het bos en opeens blijft Wolfs stil staan. ' wat is er' kijk ik hem vragend aan. ' nou wij gaan hier picknicken want ik heb ondertussen al best wel veel honger gekregen' gaat Wolfs lachend met zijn handen over zijn buik. 'gek' geef ik hem een tik op zijn borst. Wolfs pakt de mand en legt het kleed uit terwijl ik Lotte uit haar kinderwagen pak. Wolfs heeft alles al uitgestalt op het kleed. ' zo en denk jij dat wij dat allemaal op krijgen' kijk ik naar de grote hoeveelheid eten die op het kleed ligt. Wolfs begint te grinniken. Ik kom naast hem zitten en zet Lotte op mijn schoot. 'Kijk eens Eef' ik kijk op en Wolfs houd een aardbei voor mijn neus. Net als ik de aardbei uit zijn hand wil happen trekt hij hem weg. 'Wolfs' kijk ik hem sarcasties boos aan. Wolfs houd de aardbei opnieuw voor mijn mond en laat mij dit keer wel de aardbei uit zijn hand happen. ' slagroom'? Voor ik antwoord kan geven heeft Wolfs al in de spuitbus geknepen en zit mijn gezicht onder de slagroom. Ik veeg de slagroom uit mijn gezicht en smeer het in Wolfs gezicht. Lachend gaat Wolfs zijn vinger over mijn gezicht om vervolgens de slagroom van zijn eigen vinger af te likken. Ik heb ondertussen al een heel deel van mijn gezicht schoon proberen te maken terwijl Lotte nog steeds op mijn schoot zit met haar knuffel te spelen. Ik kijk Wolfs aan die ondertussen ook al de slagroom er af heeft gehaald. ' daar zit nog wat slagroom' kijkt Wolfs mij grinnikend aan. 'waar' ga ik met mijn hand over mijn gezicht. ' kom eens hier' komt Wolfs hand dichter bij mijn gezicht. ' hier' legt Wolfs zijn hand op mijn wang om vervolgens met zijn vinger over mijn mond hoek te gaan. Daarna blijft zijn hand op mijn wang liggen we kijken elkaar diep in de ogen aan. En onze gezichten komen steeds dichter bij elkaar.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu