eva:
'Hey' begroet ik zo vrolijk mogelijk mijn beste vriendin die de kleedkamer binnen kwam. 'Hey eef hoe is het' komt ze naast me zitten op de bank. 'goed' knik ik zo overtuigend mogelijk mijn hoofd wat ik misschien ook dit keer beter niet had kunnen doen want het misselijke gevoel kwam al omhoog. Ik ademde diep in en uit om zo het misselijke gevoel kwijt te raken. marion kijkt mij hoofdschuddend aan 'oke het gaat niet' zucht ik diep. 'Wil je me vertellen wat er is' kijkt marion mij hoopvol aan waarna ik knik. Ik voel me echt gewoon al heel de week kut en dan nu dat van maud en lars enzo en de patholoog over de vermoorde kinderen bols die fout is' snak ik onderhand naar adem omdat ik alles in een keer zeg. marion schud lachend haar hoofd 'zo kan ik je toch niet volgen. vanavond is het weekend dan ga jij lekker uitrusten. En dan kom je maandag gewoon weer rustig naar je werk en ga je door met waar je goed in bent'. Kijkt marion mij lief aan waarna ze op staat en mij ook omhoog trekt en samen lopen we terug naar de kantoortuin. Mijn oog valt op een leeg glas die op mijn bureau stond hier had ik zelf niet uit gedronken maar wel had ik bols er gisteren mee gezien. Dit betekend dat er vingerafdrukken opzitten. 'Wolfs is er dna bij de kinderen gevonden' kijk ik hem vragend aan. 'Ja van drie verschillende personen' knikte wolfs. 'mooi zo knikte ik waarna ik mijn rubberen handschoentjes aan deed en het glas naar het lab bracht die zich ook in het politie bureau bevind. Ik wist dat wolfs me raar na keek dus draaide ik me op en keek hem aan. 'Kom je nog ouwe' grijnsde ik. 'let op je woorden he eefke' werd zijn grijns alleen maar groter omdat hij weet dat ik de naam "eefke" haatte.
Tips/ tops zijn altijd welkom en stemmen 😘
JE LEEST
Vakantie
FanficEva en Wolfs hebben samen een dochtertje ze heet Lotte. Ze hebben geen relatie. Lotte was dus eigelijk gewoon een ongelukje. Maar wel een ongelukje waar ze beide erg blij mee zijn. Wolfs heeft het idee om op vakantie te gaan met zijn drieën naar een...