deel 86

543 19 2
                                    

eva:

'Weetje ik denk dat jullie gelijk hebben' zucht mechels diep. 'Hebben jullie een foto van Bols' kijkt mechels ons vragend aan. 'De echte of de neppe' stel ik nu de vraag. 'de neppe' zegt ze verward. ' mevrouw mechels wat moeten wij nou met een foto van bols. Het is niet zo dat wij op onze kamer boven ons bed een foto wand met foto's  van bols hebben hang'. Kan wolfs zijn lach niet ook ik schiet in de lach maar bij mechels is geen glimlach te bespeuren op haar gezicht het staat strak zoals altijd. 'onze kamer, ons bed'? kijkt mechels ons vragend aan. Nu beseffen we pas wat wolfs gezecht heeft. we kijken elkaar aan beide niet wetend wat we in deze situatie moesten zeggen. We moesten onszelf redden dat wisten we maar hoe. 'uh ik bedoelde niet ons bed ik bedoelde dat wij allebei boven onze bedden geen foto hebben hangen van Bols' komt er met veel gestotter bij wolfs uit waardoor het niet echt geloofwaardig was. 'Dat mag ik hopen' zegt mechels verafschuwd. 'Ik ga een foto regelen' loopt ze weg waarna ik en wolfs beiden opgelucht adem halen. 'Jeetje man je had ons bijna verraadde' zucht ik diep. 'Ja maar ik heb ons er ook uit gered' grijnst hij. Mijn glimlach word groter en ik schud mijn hoofd om vervolgens aan mijn bureau te gaan zitten en alle informatie die we hadden van de bende door te nemen. Op dat moment gaat de telefoon van wolfs. 'M'n vriend' grijnst hij waardoor ik gelijk wist dat het de patholoog was. Na een tijdje hangt wolfs de telefoon op en hij kijkt mij aan. 'nou wat had hij' kijk ik hem vragend aan omdat hij geen aanstalten maakte om door te praten.

VakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu