Eva:
Starend kijken Wolfs en ik naar het staafje die voor ons ligt. Wat gespannen zit ik naast hem wat hem ook meteen opvalt. ' doe een rustig Eef' Zet hij mij lachend op zijn schoot. 'Ik hoop zo dat ik echt zwanger ben' zucht ik diep. ' dan hoef je je nu toch niet zo druk te maken. Als het nu niet is kunnen we als nog voor zorgen dat het er wel komt' gaat Wolfs met zijn hand over mijn arm. ' weetje je hebt gelijk. Hoe lang nog' kijk ik hem vragend aan. '1 minuut' pakt hij mijn hand vast waarna we beiden naar het staafje voor ons kijken. Na een tijdje verschijnt er een plusje op het staafje ik was zwanger. Gelijk voel ik de twee stevige armen van Wolfs om mij heen die mij een stevige knuffel geven. ' ik hou van jou, jullie van mijn gezin' fluistert Wolfs in mijn oor. 'Ik hou ook van jullie' sla ik mijn armen stevig om zijn nek. 'Zou het weer een meisje zijn of dit keer een jongen' verlegt hij zijn hand van mijn wang naar mijn buik. 'Een meisje, ik voel het' knik ik vast besloten. 'Ik voel dat het een jongen is' gaat zijn hand onder mijn shirt om mijn blote buik an te raken. 'Zullen wij morgen wat leuks gaan doen' kijkt Wolfs mij vragend aan. ' wat wil jij gaan doen dan' ben ik nu degene die Wolfs vragend aan kijk. 'Ik dacht Sophie kan wel wat opgevrolijkt worden, ik stem voor de Efteling' knikt hij goedkeurend om zijn eigen gedachten. 'Dat vind ik een goed idee' druk ik een kus op zijn wang. 'Moeten we wel vroeg vertrekken want het is zeker 2 uur rijden' zucht ik bij het idee van het lange rijden. 'Zullen we dan nu maar gaan slapen anders zijn we morgen moe' zet hij mij op de stoel er naast om de woonkamer even op te ruimen om vervolgens samen naar boven te vertrekken.
JE LEEST
Vakantie
FanficEva en Wolfs hebben samen een dochtertje ze heet Lotte. Ze hebben geen relatie. Lotte was dus eigelijk gewoon een ongelukje. Maar wel een ongelukje waar ze beide erg blij mee zijn. Wolfs heeft het idee om op vakantie te gaan met zijn drieën naar een...