Eva:
De piep van de oven gaat waarna Sophie blij van haar krukje afspringt. 'Zal ik de koekjes maar met Sophie versieren' kijkt hij mij vragend aan. ' doe maar dan word het tenminste nog iets' kan ik een lach niet onderdrukken. ' Ik ga Lotte wel even in bad doen' haal ik Lotte uit haar wipstoeltje om vervolgens met Lotte in mijn handen naar boven te lopen. Ik leg Lotte in haar badje waar ze al blij zit te slaan op het water. Net als zwemmen was dit iets waar ze altijd van genoot. Glimlachend doe ik water over haar hoofdje. Een van haar speelgoedjes lag in het bad waar ze dan ook naar toe greep met haar kleine handjes. Ik pakte uit het kastje onder haar badje een handdoek. Lotte keek sip toen in haar al weer uit het water haalde. Mijn vingers laat ik over haar bolle buikje glijden. Haar babybuikje glimlachend kijk ik haar aan en begin haar droog te maken. Ik til haar over mijn schouder om wat kleren voor haar te pakken die ik vervolgens bij haar aan trek. Met een schoon gewassen lot loop ik weer naar beneden. Daar waren Floris en Sophie nog steeds ijverig met de koekjes bezig. Zo ijverig dat ze mij niet eens hoorde binnen komen. Ze werden opgeschrikt door Lotte die vrolijk 'papa' riep. Ik loop naar Wolfs en Sophie om naar de koekjes te kijken. Ze waren versiert in allemaal verschillende kleuren. 'die hebben jullie mooi gemaakt' knik ik goedkeuren waarna Sophie uitgebreid begin uit te leggen hoe ze de koekjes hebben gemaakt. Glimlachend kijk ik toe. Ook Wolfs luistert mee en slaat zijn armen vanachter om mij heen. Zonder dat ik Wolfs zijn gezicht zie weet ik dat hij trots is op soof. Ze is dan wel niet zijn eigen kind maar zo voelde het voor ons beide wel. En hij was dan ook apenrots dat Sophie zo gemotiveerd was in koken.
JE LEEST
Vakantie
FanficEva en Wolfs hebben samen een dochtertje ze heet Lotte. Ze hebben geen relatie. Lotte was dus eigelijk gewoon een ongelukje. Maar wel een ongelukje waar ze beide erg blij mee zijn. Wolfs heeft het idee om op vakantie te gaan met zijn drieën naar een...