Ikinci bahar 9 bolum.
Seda kahvaltisini bitirir bitirmez, ucude evden cikib hastneye giderler. Seda kendi arabasiyla gider, cunki hastaneden sonra is gorusmesine yetismesi lazim. Reyhansa Elif Masalla beraber Mazharin arabasiyla giderler. Yani ayri ayri giderle. Hastaneye gelince Reyhanla Seda Elif bebekle birlikte Nadide teyzenin yanina gider, Mazharda Haluk abi ve Fahriyeyle konusur. Bir saat sonrada Hastaneden ayrilirlar. Seda is gorusmesine gider Reyhanda Mazharla birlikde okula gider. Bu arada, hastanedeyken, Seda Eda ve Nail abiyle konusur ve kofteci dukaninin hisselerini yarisinin yani Edani hisseleri sirkete bagli oldugu icin, dukkanin elden gitme riski oldugunu oyrenir ve Eda ablaya bir teklifde bulunur . Hissselerini acil olarak ona satmasini ister. Gerci ucuza gitmis olucak, amma en azindan dukkan kapanmaz. yani. Hatta konusup anlasirlar ve iki saat sonra tapu dairesine gidip hisselerini Sedaya devr edicek. Yani Sedanin is gorusmesinden sonra. Bunu duyan Safiyeninde cinleri tepesine cikar. Amma sirf dukkan elden gitmesindiye susuyor. Amma bir taraftanda Sedayla ortak olmak fikri, onu delirtiyor. Sedada Buragin ona geri verdiyi paranin ustunu tamamlamak icin ablasini arar ve acil paraya ihtiyaci oldugunu soyler. Gerci toparlanincada hisselerin deyeri kadar olmuyor amma, simdi onemli olan dukanin hisselerini kurtarmak oldugu icin herkes razi olur. Furkanda yardim ede bilecegini soyler, amma Seda son kavgadan sonra onu gormezden gelir ve cevap bile vermez. Bunu goren Safiye iyice delirir. Fakat Furkan annesine Sedadan uzak durmasini ve her seyin onun yuzunden oldugunu soyler. Ve eyer Seda beni aff etmezse, bende seni af etmem der ve hava almaya cikar. Sedada hemen is gorusmesine gider.
Okulda.
Mazharla Reyhan bebisle birlikte okula gelir ve arabayi park edip kantine giderler. Hemde el-ele. Haliyle bunu goren Sebnemle Ozgenin sinirleri tavan yapar. Amma Reyhanin uzaklasmasini beklerler.
- Reyhan, hadi sen git ders notlarini al. Ben Elife bakarim. Sonra Sen gelince ben kantine gecerim. Bir kac dakikalik isim varda. Simdi bebekle olmaz. Tehlikesiz acisindan yani.
- Anladim. O zaman ben gidiyorum. Hadi gorusuruz der ve Elifi operek gider. Reyhan gittikten bir kac dakika sonra, Sebnemle Ozge gelir.
- Merhaba. Nasilsiniz? Sorar Ozge.
- Iyiyiz tesekkurler. Mazhar Mecburen cevap verir. Neden mecburen? Cunki kizlarin niyetini anlamisdi. Hatta onlarin okula her yeni gelenlere karsi boyle niyetleri oldugunuda oyrenmisdi.
- Bu bebek kimin ? Sorar Sebnem.
- Bu Elif.
- Elif Masalmi yoksa Aysemle Omerin kizimi? - Sorar kizlar.
- Evet o.
- Iyide burda seninle ne isi var. Dahasi Reyhanla ne isi var burda. Aysemle Omer nerde?
- Sey, Aysemle Omer pek musait diyiller . O yuzden Elifin bakimini biz ustlendik. Neden yaralandiklarini soylemedi? Cunki soylerse Bu kizlarin, haberi tum okula yayicagini anladigindan susmayi tercih etdi.
- Sen bizmi dedin? Biz derken?
- E Reyhan, ben, Seda ve Fahriye. Yani oyle gerekiyorda.
- Ha anladik. Istersen yardim edebiliriz. Hem Reyahna cocukmu emanet edilir? - Der Ozge ve Sebnemde onu destekler.
- Yalniz kizlar, bir az laflariniza dikkat ederseniz iyi olur. Hem sizin Reyhanla ne derdiniz var? - Sorar Mazhar. Gerci derdlerinin ne oldugunu cok iyi biliyordu.
- Iyide biz ne dedikki. Yani dogruya dogru. O ne anlar ki cocuk bakimindan? KizLar bir az sinirlenir gibi olur amma belli etmezler.
- Ben az once ne dedim. Sorar Mazhar ve Reyhanin geldiyini gorur. Reyhanda onceden kizlari fark eder amma sinirine hakim olmaya karar verir. Nede olsa kazanan o. Simdi istedikleri kadar kudursunlar. Fark etmez yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkincı bahar.
Fanfic2 -ci sezon finalinden sonra baslamıs, buyuk ReyMaz evsanesını anlatan bır hıkaye. İlerleyen bölümlerde yeni gelen karakterlerle birlikde tam bir genclik hikayesine dönücek.