Ikinci bahar 17 bolum.

39 1 0
                                    

Ikinci bahar 17 bolum.

Reyhan: Sizi dinliyoruz. Durumlari nasil.

D: Aslinda bizi cok zorladilar. Yani her sey olabilirdi.

Mazhar: Yani ?

D: Mujde, ikiside 5 gun boyunca bulunduklari komadan cikdilar. Simdi onemli olan onumuzdeki 24 saati atlatmalari. O yuzden simdilik yogun bakimda tutucaz. Amma bir sorun cikmazsa, yakinda uyanirlar bence. Tabi onemli olan ilk 24 saat. Bu surenin sonunda uyanirlarsa , kisa surede iyilesirler. Der doktor ve yeniden iceri Aysemle omerin yanina doner.

Reyhan: Simdi bunlar saka diyildi dimi? Sende duydun dimi?

Mazhar: Evet duydum. Sende inansan iyi olur.

Reyhan: Dogru hicde sakaya benzemiyordu dedikleri. Der ve birden Mazharin boynuna atlar.

Mazhar: Yavas ol sevincden beni bogucaksin.

Reyhan: Aman iyi. Deyip birakir sonrada Mazhar dayanamaz ve sarilir.

Mazhar: Tamam ya gel buraya. Onlar oylece sarilirlar ve birden Reyhan Serhatin aradigini hatirlar ve kantine iniyorum behanesiyle ordan uzaklasir. Mazharda her kesi arayip hayirli haberi verir. Seda, Furkan ve Fahriyeye ulasamadigi icin Haluk abiyi arar ve Nail beyle Eda hanima haberi vermesini ister.

Kizlarin evi.

Seda: Sizmiydiniz?

Safiye: Evet bendim. Iceri almiyicakmisin?

Seda ne diyicegini bilemez. Bir an, olanlardan sonra bu kadinin birak yuzunu gormeyi, sesini bile duymak istemezken, bir yandanda onunla tartisicak durumda olmadigini anlar ve bir an once lafini soyleyip gitmesini ister. Ister amma bunu onun yuzune soylemez.

Seda: E ben sasirdim bir azda . Siz gecin. Deyip bir terlik uzatir ve salona gecerler.

Seda: Neden geldiyinizi oyrene bilirmiyim? Diye sorar.

Safiye: Konusmak icin. Cok onemli.

Seda: Konusmak? Peki hangi konuda. Yani bizim anlasa bildiyimiz bir konu varda benmi bilmiyorum.

Safiye: Evet var. Furkan. Duydum Bosanma davasi acmissin. Ne is?

Seda: Pardon amma sizinde istediginiz bu diyilmiydi?

Safiyenin ic sesi: Bu olmasina buyduda sen ogluma dua et. burdaysam onun icin burdayim.

Safiye: Oyle yada diyil. Ne bu cocuk oyuncagimi. Once gizliden evlenin sonrada ilk kavgada bosanin. Madem oyle neden evlendiniz bosu bosuna? Der Safiye ve Sedanin suratini eksitdiyini fark eder.

Safiye: Bir dakika sen simdi banami surat yapiyorsun???!!! Sinirlenmeye baslar.

Seda: Of ya ne alaka???!!! Diye sesini yukseltir ve aniden susar. Bir kac saniye sonra yeniden bir seyler soyler.. - Ben sabahtan boyleyim. Derki tam o anda Fahriye gelir.

Fahriye: Sedacim kusura bakma anca buldum agri kesiciyi. Der ve karsisinda Safiyeyi gorunce cok sasirir.

Seda: Tamam sagol. Ben bir mutfakdan su aliyim. Der ve yerinden kalkar ki nezaketende olsa sorar.

Seda: Bir sey alirmiydiniz?

Safiye: Gerek yok. Sen cabuk donde.

Seda: Oldu. Der ve kapidan cikacakken kapiya yaslanip kalir ve kizlar yetisinceye kadar yere yigilir.

Fahriye: Sedaaa!!! Seda!!! Kizim kendine gelsene. Ne oldu sana birden bire? Bir azdan Fahriyenin Sesine Sebnemde gelir. Kizlar cok korkarlar Sedayi oyle gorunce, Sebnemde ne olur- ne olmaz ambulans cagirir. Safiyeye geldikdeysen icini bazi supeler kemiriyordu. Furkanin bile olmaz mumkun deyil dedigi halde hemde. Bu yuzden hastaneye gelmek istedigini soyler ve Fahriyeyle birlikde rafakatci olarak giderler. Sebnemde Elif bebekle kalir. Ve tabikide daha hic kimsenin aysem ve omerin komadan cikdigindan haberi yokdu.

Hastane kolidorunda.

Furkan acele bir sekilde hastaneye gelir ve Mazhari gorur.

Mazhar: Ne oldu? Ne bu halin. Furkan iyimisin?

Furkan: Diyilim! Hemde hic iyi diyilim. Az once beni doktor arada.

Mazhar: Nasil yani? Senidemi aradi.

Furkan: Anlamadim.

Mazhar: Yarim saat once Aysemle Omer komadan ayildilar ya. Bu yuzden aradigini dusunduler.

Furkan: Sahiden ayildilarmi? Ya ben bilmiyordum. Cok guzel bir haberde... Beni baska sebepden aradilar.

Mazhar: Hangi Sebepden?

Furkan: Seda icin. Doktor kan tahlilinden bahsetdi bide acele gelmemi istedi. Belli ki kotu bir sey cikmis. O yuzden sen kusura bakma benim acelem var.

Mazhar: Ne kusuru? Sen git tabi. Der ve tam Furkan gidicekkken Acilden bir hastanin girdiyini gorur. Dikkatle bakinca Seda oldugunu anladilar. Ikiside kosarak yanlarina gitdiler.

Furkan: Fahriye ne oldu Sedaya???

Fahriye: Evde bayildi bir turlu kendine getiremedik.

Furkan: Anne??? Senin ne isin var buda??? Bak yoksa senin yuzundenmi oldu.

Safiye: Ne??? Simdi benmi suclu oldum. Ben sadece konusmaya gittim. Artik ne halt yediyseniz, buda sonucu.

Furkan: Anne sacmalama artik. Olmadi!!! Anliyormusun bir sey olmadi. Anla artik bunu. Diye Bagirir ve tam o anda doktor cikar ve her kes susar.

Hastanenin kantininde.

Reyhan kendine bir cay alip ordaki masalrdan birine gecer ve telefonun cikarip Serhati arar.

Serhat: Alo, Reyhan senmisin? Nede n az once kapatdin?

Reyhan: Sey.... ben pek musait diyildimde. Simdi hastanedeyim. Sende tam doktor geldiyi anda aradigin icin kapatmak zorunda kaldim.

Serhat: Ne? Ne olduki? Senin hastanede ne isin var?

Reyhan: Ya korma sandigin gibi diyil. Yani benimle ilgili diyil. Aysemle Omer burdalarda, bende onlari icin gelmisdim.

Serhat: Ha oyle demek. Arkadaslarinada gecmis olsun dileklerimi iletirsin.

Reyahn: Tamam uyandiklarinda iletirim. Peki sen beni neden aradin? Hani gitmisdin ve yaz sonuna kadar donmiyicekdin?

Serhat: Aslinda donmiyicekdim. Yani ben bir sureligine burda calismaya karar verdimde. Bide yeni isim oyle her keyfim istediginde cekip gidicegim turden olmadigi icin gelemem demistim. Yani anca izin aldim. Oda 3 gunluyune. Yarim saat sonra ucagim kalkiyor. 3 saat sonra orda olurum yani.

Reyhan: Iyide...

Serhat: Reyhan konusmamiz lazim. Bunu ikimizde biliyoruz. Onemli oldugunu sende biliyorsun. Zaten bu is fazla uzadi. Artik hall etmemiz lazim. O yuzden ben Istambula inince seni ararim hemen bu gun bulusuruz. Tamammi?

Reyhan: E...olur. Bulusuruz. Der ve telefonu kapatip Mazharin yanina gider.

Cok rica ediyorum gorup okuyan herkes begensin ve yorumlarini esirgemesinler. 

İkincı bahar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin