Ikinci bahar . 12 bolum.

83 0 0
                                    

Ikinci bahar . 12 bolum.

Mazhar Reyhanin bayildigini gorub sok olur ve ne yapacagini bilmez. Bu zaman Reyhan uyanir ve Mazhara der.

-Boyle korkarsin iste. Der ve guler.

-Demek boyle oldu?

-Evet canim boyle oldu.

Mazhar Reyhani kidiklar ve der.

- Soyle simdi, benmi kazandim senmi?

- Ayyy duurr!!! Tamam soyleyecem, yeterki dur. Tamam sen kazandin.

Mazhar kidiklamayi keser ve der.

-Ha boyle iste. Yavas-yavas akillaniyorsun da,

- Da ne?

- Reyhan bir sey fark etdinmi?

- Neyi?

- Halimizi. Siril-siklam olmusuz.

- Onumu diyorsun? Bende bir sey diyicen zannetdim. Der Reyhan ve guler.

- Sence bu bir sey diyilmi?

- Diyil tabiki. - Diyerek Reyhan kumdan kalkarak arabaya dogru kosar.

- Nereye? Mazharda pesinden gider.

- Ustumu deyistirmeye.

- Ne? Iyide nasil?

- Bak o seni hic ilgilendirmez. Hatta arabadan uzak durursan sevinirim.

- Ay cok merakliydim sanki. Tamam ben burda bekliyorum. Cabuk ol.

5 dakika sonra Reyhan arabadan ustunde, beyaz, cicekli ve uzun bir elbiseyle disri cikar.

http://img03.taobaocdn.com/imgextra/i3/247917741/T2vhNlXk8bXXXXXXXX_!!247917741.jpg

http://www.asiastreetfashion.com/image/data/asiastreetup/ME-0055.5.jpg

- Bitdi iste. Der Reyah, Mazharsa ona baka kalir.

- Dunyadan Mazhar beye. Burdamisiniz? - Diyerek Mazhara el sallar.

- Ne? Ha evet. Guzel olmusun... Elbise yakismis yani.

- Sen simdi bana iltifatmi etdin?

- Sadece iltifatmi? Diyerek Reyhana yaklasmak ister. Ve tam yanagindan opucekken. Reyhan Mazhari geri iter.

- Ya bi geri dur!!! Daha yeni ustumu degistirdim. Yine islanicam.

- Anlamadim? Hatirlatirim. Benim bu halde olmamin tek suclusu var oda sensin. Tabi, kendin ustunu degistirdin, geriside onemli diyil.

- Hic oyle olurmu. Der Reyhan ve arabaya yaklasarak, cantasindan, Denizin koydugu poseti cikarip Mazhara uzatir.

- Buda ne ?

- Giyicek bir seyler iste. Bir an once deyiste gidelim burdan. Ben cok aciktimda.

- Tamam gideriz. Der Mazhar ve arabaya gecer. Poseti acar ve bir az sasirir.

- Kiz sen benim dolabimimi karisdirdin? - Tabi bir az toaf hiss eder.

- Yok canim. Ben diyil Deniz karisdirdi. Yine sanslisin. Eyer Deniz evde olmasa , mecbur kendim karisdiricaktim.

- Yok daha neler. Ben senin dolabini ve ozel esyalarini karistiriyormuyumki? Sinirlenir Mazhar.

- Yok bide karisdirsaydin.?! Der Reyhan ve ekler. - Bana laf yetisdiriceyine, bir az cabuk ol. Aclikdan olucem nerdeyse. Bak olursem kim senin sevgilin olur? - Saka yapar Reyhan.

- Dur bir dusuneyim. Hani bizim okuldaki kizlar var ya, belki onlardan biri olur. Zaten bana hastalar. Mazharda saka yapmaya karar verir. Reyhan Mazharin saka yaptigini anlar, amma kendidide anlamadan duygusala baglar.

- Gercektenmi? Gercekten oylemi olur? Sorar Reyhan . Bunu duyan Mazhar hemen giyinip arabadan cikar.

- Reyhan,

- Efendim?

- Ya ben saka yapdim. Inandinmi hemen.

- Inanirim tabi. Yapma oyle sakalar.

- Ya ne olmus saka yaptiysam? Hem soz bi daha oyle saka yapmam. Hadi asma suratini.

- Sozmu?

- Mazhar sozu. Bide bir sey sorucam.

- Sor!

- Reyhan, sen nerden biliyordun boyle olucagini? Yani onceden hazirlik falanda yapmissin.

- Askim ben bilmiyordumki.

- Nasil yani?

- Yani boyle olucagini diyilde kendimi biliyorum. Yani ben su gorunce agriza cikarmadan duramamda. - Der Reyhan ve cocukca gulmeye baslar.

- Ha demek agriza cikarmadan duramiyorsun? Iyide soyleseydin ben kendim toplardim esyalarimi.

- Iyide soyleseydim, nasil agriza cikaricakdim. O zaman tadi kacardi.

- Oylemi Reyhan hanim.

- Oyle-oyle. Hem ne duruyoruz halya. Sen beni aclikdan oldurmekmi istiyorsun?

- Hayir hic istermiyim. Bu yakinlarda bir balikci lokantasi var. Oraya gidelimmi?

- Olur. Bence iyi fikir. Amma yemekten sonrada hastaneye gidelimmi ? Boyle hic icime sinmiyor. Yani onlar orda yatiyorlar, bizse nerdeyse tatil yapiyoruz.

- Tabiki gideriz. Benimde icime sinmiyor, amma hayat devam ediyor. Hem onlarda bizim mutlu olmamizi isterlerdi. Heleki Aysem. Soyler Mazhar, cunki Aysemin Reyhanla yakinligini biliyordu.

- Dogru, onlarda oyle istterlerdi, amma biz yinede gidelim.

- Ya tabiki gidicez. Amma once baliklar. Nede olsa daha yeni buldugum sevgilimin aclikdan olmesini istemem ben. Diyerek , Mazhar arabanin kapisini acar.

- Once bayanlar.

- Sonunda anladin bunu. Diyerek kurabiye olayini hatirlatir.

- Reyhan, istersen baslamayalim.

- Evet haklisin.

Balikci lokantasinda.

- Beyendinmmi burayi? - Sorar Mazhar.

- Bayildim ya. Hakketen cok guzel. Yemeklerde ayri bir guzel.

- Beyenmene sevindim. Bu arada sarki nasil?

- Guzel. En sevdiyim sarki.

- Dans edelimmi?

- Iyide hic kimse dans etmiyor.

- Iyi iste ilk biz baslariz. Diyerek Reyhani dansa kaldirir. Her kes onlari izler ve birer birer dans etmeye kalkarlar.

http://www.youtube.com/watch?v=66CNlu_CS-4

Dans ederken Mazhar Reyhanin kulagin bir sey fisildar.

- Sende benim ikinci baharimsin. Seninle yeniden yasamaya basladim ben. Sen bana hayat verdin senli bir hayat.

- Sende benim ikinci baharimsin. Ben seninle yeniden sevmeyi oyrendim. Ya aklim gidiyordu nerdeyse. Amma seninle yeniden hayata dondum. Ikimizin oldugu bir hayata. Der Reyhan ve Mazhara sarilir. Ve oylece dans etmeye devam ederler.

12 bolumde boylece bitdi. Nasil buldunuz bu bolumu? Harika olmus dimi? Mazharin Reyhana dolabini karisdirdigi icin kizmasi nasildi? Aslinda tam olarak kizmadida bir toaf hiss etdi posetde oyle deyisekli kiyafet ve ic camasiri falan gorunce. Ustune bide Reyhan demezmi sanslisin Deniz olmasa kendim karisdiricakdim dolabini. Peki Balikci lokantasi ve ordaki konusmalar nasildi? Sarkiyida unutmayalim ama hikayenin ozel sarkisi ikinci bahar sarkisi. Umarim okurken dinlemeyi unutmamissiniz. Unutduysanizda okudukdan sonra dinleyin sarkiyi. Ne kadar hikayeye yakisdigini anlarsiniz. Neyse, benden bu kadar, simdi sira sizde ve guzel-uzun yorumlarinizda.


İkincı bahar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin