Ikinci bahar 53 bolum.

23 0 0
                                    

Sabah ReyMazin evinde.

Ömür: Hmm sabah olmuş. Dün ammada eylendikha. Annemle babam uyandımı acaba? Gidip baksammı? Diyerek yorganın altından cıkıp terliklerini giyer ve odasından cıkıp ReyMazın odasına gidip kapılarını açıp içeri bakar ve ikisininde uyuduğunu görür.
Ömür: Uyuyorlarmış. Ne yapıcam ben şimdi? O zaman ben hiç rahatsız etmeyeyim. Der ve kapıyı yavaşca kapatip mutfaga gider.
Ömür: Ben en iyisi kahvaltılıkları çıkarayım. Ama once pijamalarımı çıkarıp üstümü değişeyim ki kızmasınlar bana. Gerçi burası yurt olmadığına göre her halde Reyhan annemle Mazhar babamda bana kızmazlar her halde. Neyse ben yinede giyineyim. Der ve odasına gidip üstünü değişdikden sonra gidip dişlerini fırçalar ve mutfağa gidip buzdolabindan kahvaltılıkları çıkarıp sofraya dizer ve salatalık doğrar. Tabi annesi kadar olmasada bi şekilde doğrar.
O sırada ReyMazın odasında.
Bu kez ilk Mazhar uyanir ve Reyhanın hala uyuduğunu görünce onu izlemeye karar verir.
Mazhar: Ben senle napıcam ? Aklımı başımdan aliyorsun her seferinde. Hemde sana ilk aşık oldugum andan beri. Çok seviyorum be ! Hiç bir seye takmıyacak, hic bir dert ve tasaya aldırmayacak kadar çok hemde. Ama ne olurduki bana oyle bakmasaydin. Heyyy Allahım! Ne olur sankı sevdigime bi evlat versen? Ne olur sanki yüzünü güldürsen. Ben hiç onu sevmekden vazgecmemde, onu boyle uzgun evlat hasretiyle yanarken görmek beni kahr ediyor. İçim kan ağlıyor onun o ağlamaklı bakişlarını görünce. Kendini suçladigini biliyorum. Bazen keşke sorun Reyhanda olacağına bende olsaydı diyorum. Aslında hiç sorun olmasın, ama illa olmasi gerekiyorsa, keşke ben hasta olsaydım. Baskaları gibi laf söz olur, karizmam çizilir diye düsünmezdim qaliba. Böyle her gün sevdiceğimin kendini suçlayıp düsüncelerini içine atdığını görecegime ben hasta olsaydım keşke.
Reyhan: Deme öyle. O zamanda ben çok üzülürdüm.
Mazhar: Sen uyandınmı?
Reyhan: Evet uyandım ve dediklerini duydum, ve bi daha duymamış olayım. Ben senin hasta olmanı hiç istememki. Diyerek Mazhara sarılır.
Mazhar: O zaman sende kendini suçlama . Tamammı? Bu seni suçun degilki. Hastalık bu. Bilerek hasta olmadınya. Takdiri ilahi. Olması gerekdi oldu.
Reyhan: Ama sen çocukları cok seversin.
Mazhar: Evet cok seviyorum. Ama, daha dogmamis ve hatta var olmayan bi cocukdan daha cok sevdigim biri varsa oda sensin. Daha var olmayan biri icin hayatimin anlami olan yegane askimin uzulmesine gonlum razi olmazki benim. Ben seni gercekden cok seviyorum. Anla artik bunu. Hem bana baksana sen. Bu ne haller. Sen son zamanlarda epey duygusalmi oldun?
Reyhan: Bilmem , oldummu? Sey...belkide hastalikdan. Gerci oyle riskli bir sey oldugunu dememisdi doktor. Sadece.......offfff
Mazhar: Tamam kapatalim bu konuyu. Simdi gul bakyim. Hem daha bizim sirineyi uyandirip kahvalti hazirliyicaz.
Omur: Hiç sanmıyorum Der yatak odasinin kapisini açarak.
Reyhan: Uyandınmı sen kızım?
Omur: Uyandimya. Hatta uyanmaklada kalmadim size kahvaltida hazirladim.
Mazhar: Kız sen bize kahvaltımı hazirladin? Gel bakıyım sen buraya.
Omur: Seve seve. Der ve kosarak yataga atlar.
Mazhar: Gel sen gel. Sabah bizden once kalkip bide kahvaltimi hazirladin. Ama biz cok aciz. O kadar acizki salona gecinceye kadar seni yiye biliriz. Demi annesi.
Reyhan: Aynen babasi. Bence bu sirineyi onden bir az qidiklayip sonrada bi guzel afiyetle yiyelim.
Mazhar: O zaman ne bekliyoruz? Hucum!!!!!!!! Der ve ikiside Omuru qidiklamaya baslarlar.
Omur: Ya yapmasaniza! Ha ha ha birakinya! Hi hi hi ya ne olur birakin beni.
Reyhan: Olmaaazzz! Sihirli kelimeyi soyleden birakmayiz. Demi Mazarcim.
Mazhar: Aynen. Bu eller sihirli sozcuk duymadan durmazlar asla.
Omur: Ya tamam. Birakin beni lutfen.
Reyhan: Ha soyle!
Mazhar: Bu gunluk cezan bitdi.
Omur: Cezami? Ben napdimki. Kahvalti hazirladim diyemi kizdiniz?
Reyhan: Oyy uzuldunmu sen? Ama sen yanlis anladin. Hic kizarmiyiz biz sana?
Mazhar: Cezalisin dedik, cunki bu kadar tatlisin. O kadar tatlisinki birisi gorup seni bizden daha cok sevicek diye deli gibi kiskaniyoruz.
Omur: Hmm oyle siyorsunuz? Ama kiskanmayin. Baskalari cok sevsede ben en cok sizi severim. Hadi ama, giyininde gidip kahvalti edelim. Ama dislerinizi fircalamayi unutmayin sakin allah korusun disleriniz curur.
Mazhar: Tamam unutmayiz bebegim. Hadi sen salona gec, bizde giyinip dislerimizi fircalayip geliyoruz.
Omur: Tamam. Der ve yatak odasindan cikip salona gider.
Mazhar: Emri duydunuz Reyhan hanim. Giyinmenize yardimci olmamizi istermisiniz? Der yaklasarak .
Reyhan: Yooo tesekkur ederim, ama ben alamayim sabah sabah. Sizin giyinmek lafini tersden soyunmak olarak anlamak gibi ozel yeteneginiz oldugu icin ben kendim giyerim. Aksam belki ola bilir. Oda kendim giyinemiyecek kadar yorğun olursam yardım etmene izin veririm. Hadi artik giyinelimde şirineyi bekletmeyelim. Der ve hazırlanip kahvaltiya giderler.
Haluk abilerin evinde.
Haluk: Denizcan , denizcan nerdesin?
Taner: Bosuna seslenme Haluk abi. Deniz evde yok.
Haluk: Nasil yokya?
Taner: Yok isde.
Haluk: Sabah erkendenmi cikdi? Ama bu gunde ders yokki?
Taner: Hayir erken cikmadi. Geceden yok. Gelmemis eve. Yani yatiya gelmemis.
Haluk: Anlamadim. Gelmemismi? Gostericem ben ona gece eve gelmemek ne demekmis.
Adada.
Deniz kiz: Deniz, canim uyan hadi. Bak sabah oldu.
Deniz oglan: Offd bir az daha uyusak. Benim cok uykum var.
Deniz kiz: Ama yapma boyle. Bak sabah vapurunu kaciricaz sayende.
Deniz oglan: Kaciralim. Ne olucakki? Oglen vapuruyla doneriz bizde. Hem kahvalti eder ve bir az daha adanin tadini cikaririz.
Deniz kiz: Ama....
Deniz oglan: Amasi falan yok. Bir az daha itiraz edersen qidiklarim seni. Baka sakam yok, yaparim.
Deniz kiz: Yapamazsinki. Diyerek hemen yatakdan kalkip banyoya kosar.
Deniz oglan: Sen oyle san. Bak nasil yakaliyicam. Diyerek Denizin pesinden kosar ve banyonun kapisinin kilitle oldugunu gorunce kapiya vurmaya baslar.
Deniz oglan: Deniz ac kapiyi!
Deniz kiz! Emrin olur askim. Der ve kapiyi acmasiyla bi bardak suyu yuzune bosaltmasi bir olur.
Deniz kiz: Gunaydin askim.
Deniz oglan: Sanada gunaydin huysuz ve bir o kadarda yaramaz sevgilim. Diyerek Denizi kucagina omzuna atarak odaya goturup yataga atdikdan sonra komidinin ustundeki bardagi alip icindeki suyu kozon kafasindan asagiya bosaldir. Tabi Deniz kizda altda kalmaz ve boylece savas baslar ve sabah vapurunuda kacirirlar.

İkincı bahar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin