Ertesi gun. Koftecide.
Selma: Hayirli gunler.
Safiye: A merhaba Selma hanim. Hadi gecin oturun laflariz bir az.
Selma: Kusura bakmayin, sizide isinizden ediyorum, ama ev ustume-ustume geldi. Bende cikip bir dolasayimda sinirim gecsin dedim. Sonrada sizin dukkan geldi aklima.
Safiye: Iyi etdiniz. Hadi gecin oturun bir cay icer konusuruz.
***
Safiye: Ya bu sefer ne oldu yine?
Selma: Aman ne olucakki, dunde anlatdigim gibi. Biktim ben bu kizdan. Geldiyi gunden beri ise yaradigi yok. Aramizda kalsin, her gun bir az temizlik yapib bir tencere yemek bisiriyor, ama isteklerine baklilirsa, sanki... Her neyse. Yani iki is gordu diye, dunyalari istiyor. Ama bir kere olsun bir ise yaradigini gormedim. O kadar da dedim. Oglum evleniceksense, dogru duzgun tahsil almis, isinin sahibi bir kiz bul kendine. Bizimkiyse, birak kendi ayaklari ustunde durmayi, tepemize cikdi iyice. Bir seyde diyemiyorsunki. Sonucda akrabayiz ailesiyle.
Safiye: Nasil yani? Simdi calismamasimi sorun?
Selma: Evet tabiki. Simdi diyiceksinki, gelin dediyin calismasada olur. Evi cekip cevirsin. Ama oylede olmuyorki. Sonucda hangi zamanda yasiyoruz. Neden her seye oglum kosdursunki. Ama bizimki bunuda anlamazki. Hayir yani, ne olurdu meslek sahibi olsaydi. Ama nerde? Her neyse. Vallahi sen, sen ol. Ilk once tahsili isi varmi ona bak. Sonucda ev cekip cevirmek neki sonrada oyrenir. Ama diploma dediyini sonradan kolay-kolay alamaz.
Safiye: Aslinda oyle. Sonucda kendi halimizde yasiyip gidiyoruz. Simdiki devrde sart bir meslek sahibi olmak. Neyse, sende bu kadar kafana takma. Allah korusun sonra stresden hasta falan olursun. Olanda sana olur.
Selma. Dogru diyorsun. Daha gecenlerde tansyonum bir dustu, zor kendime geldim. Der ve tam o sirada Selma hanimin telefonuna mesaj gelir.Mesajda yazanlar.
Ne oldu konusdunuzmu? Furkan koftecidemi? Diyilse biz hemen oteki plani baslatalim. Ama eyer koftecideyse, bir sekilde Safiyeyi ordan cikar. Bir yere kadar gideceyiz de ve hemen ordan ayrilin.
Selma mesaji okuduktan sonra, burda diyil diye cevap yazmak isterken, birden Furkanin geldiyini gorur ve daha simdi geldiyini ve bir azdan kofteciden cikicaklarini yazip gonderir.
Selma: Ya diyorumki cikip bir az dolassakmi. Iyi gelir ikimizede. Hem sabahtan beri calisiyorsunuz. Bir azda digerleri calissin dimi?
Safiye: Oyle vallahi. Alismislar her seye Safiyenin kosmasina. Bir azda bensiz idare etsinler.
Selma: E bende onu diyorum. Bir azda kendinize zaman ayirin bence. Hadi haber verinde cikalim.
Safiye: Tamam, simdi geliyorum. Der ve izin aldiktan hemen sonra Selma hanimla beraber dolasmaya cikarlar. Kofteciden bir az uzaklasdiklarinda, Selma kizlara mesaj atarak, Furkani aramalarini soyler. Kizlarda mesaji gorur gormez, kimin arayacagini dusunmeye baslarlar.Hastanenin kantininde.
Reyhan: Sebnem, sen konusamazmisin?
Sebnem: Bilmemki. Hem beni sesimden tanir. Hem ben sesimi deyismeyide hic becermem. Hic bir zamanda becermemisimdir.
Fahriye: Benide tanir. Hem ben o sira ne soyleyecegimi unutur sacmalamaya baslarim yine.
Reyhan: Aysem arasin diyicem, ama oda bu plana dahil diyil bir kere. Hem siz ikinizin sesini tanirsa, Ayseminkini kesin tanir. Denizide dusuyorum. Dunki kiskandirma planini uygularken, bol-bol konusdular. Aninda tanir.
Fahriye: Eee o zaman geriye bir tek sen kaliyorsun. Sesini yeterince deyise bilicekmisin?
Reyhan: Eee denerim.
Fahriye: Kizim eminmisin, yapa bilecegine?
Reyhan: Emin olmasam ne deyisir. Baska araya bilecek varmi icimizde. Hayir yok. O zaman is basa dusdu. Sen konusacagina bana cantandan mendilini ver.
Fahriye: Tamam. Bir dakika bulayim ben onu. Ha buldum bile.
Reyhan: Sagol. Simdi dikkatle dinleyin.
Reyhan: Merhaba, Furkan Keskin sizmisiniz? Biz ozel.......hastanesinden ariyoruz.
Reyhan: Nasil? Oldumu?
Sebnem: Olduda lafmi? Su an karsimda oturmasan, seninle diyilde, baska biriyle konusdugumu dusunucekdim nerdeyse.
Deniz: E madem ses isinide hall etdiniz, fazla beklemeyelim o zaman.
Reyhan: Tamam. O zaman birniz, surdaki hemsireyi oyalasin ve uzaklasdirsin bende o arada hastane telefonundan Furkani arayim. Cunki numarami gizlersem supelenir. Bizim numaralarida taniyor zaten.
Sebnem: Tamam o bende. Diyerek Hemsirenin yanina gidip sorguya ceker. Sonrada bir sey sorucam bahanesiyle kolidorun o bur ucuna kadar goturur. Reyhanda o sirada hemen Furkani arar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkincı bahar.
Fanfiction2 -ci sezon finalinden sonra baslamıs, buyuk ReyMaz evsanesını anlatan bır hıkaye. İlerleyen bölümlerde yeni gelen karakterlerle birlikde tam bir genclik hikayesine dönücek.