kinci bahar 13 bolum.

104 1 0
                                    

Ikinci bahar 13 bolum.

2 gun oncesi.

Furkan zili calar. Kapiyi Safiye acar. Furkan iceri girer-girmez Safiye konusmaya baslar. Safiye: oglum nerdesin sen ha nerdesin? Kac gundur eve bile gelmiyorsun.Yeter artik.Nerde kaldigini bilmiyorummu sandin dimi? Cipilgozlude kaliyorsun iste soylesene hadi soyle!!!! Senin karsinda cingoz Safiye var. Bana bir baksana ha oglum bir baksana Furkan.

Furkan: Anne, sen ne demek istiyorsun? Acik-acik soylesene.

Safiye: Neyi kast etdiyimi sen iyi biliyorsun. Simdi evden kacip-kacip Sedada kaliyorsun dimi? Zaten bu nikah meselesinden oncede, geceleri ona gidiyordun arkadaslarimda kaliyor bahanesiyle. Sen beni salakmi sandin? Anlamiyormuyum sence. Amma yok , ben en basindan soyledim, onun gibi aile terbiyesi bile gormemis kizi gelin olarak istemediyimi. Amma dinleyen kim?! Fakat artik is basa dusdu. Madem sen secmesini bilmiyorsun, bende Akcaabadan sana eli yuzu duzgun, terbiyeli, eli hic kimsenin eline deymemis bir kiz bulupda evlendirmezsem, banada Safiye demesinler.

Furkan: Anne bir sey sorucam ya. Senin Sedayi tek istememe sebebin bu konumu, yoksa bu sadece bir bahane? Amma gercegi soyle.

Safiye: Tabiki sadece bu diyil. Amma en buyuk konu bu. Anladinmi? O kiz seni yoldan cikarmis nerdeyse.

Furkan: Iyi ben seni anladim. Amma anlasilan sen beni hic anlamayacaksin. Amma ben yinede soyleyeyimde icin rahat etsin. Sedayla aramda hic bir sey ya-san-ma-di. Dugune kadarda olmayacakdi zaten. Bu nikahda formaliteydi. Yani nikahi hic diyilse garantiye alalim dedik. O eve gelmediyim gunlerdede Haluk abilerde kaldim. O da sirf Tanere yardim ettigim icin. Nobetlese cocugun basinda duruyorduk. Oldumu simdi? Oyrendinmi nerde kaldigimi? Biz Sedayla hic bir sey yasamadik. Boyle gidersede hic bir zaman yasamiyicaz. Ve neden biliyormusun? Sirf senin yuzunden. Yapmadigini, demediyini birakmadin kiza. O da sirf saygisindan susdu-susdu amma sonunda bardak tasti ve olan oldu iste. Simdide Seda benden ayriliyor. Icin rahat etsin. Isdedigin oldu artik. Bide kizin arkasindan konusmayi ve iftira atmayi birak artik. Kendi dilimle soyluyor hic bir sey olmadi diye. Banadami inanmiyorsun? Ya bi dusun ya, seninde bir kizin olsa, ve kayinvalideside senin gibi bin turlu laf edip senin gibi cirkin iftira atsa, yani senin yapdiginin aynisini yapsa hosuna gidermiydi? Amma yok yabanci oldugu icin fark etmez dimi? Ya insanda bir az.... her neyse.

Safiye: Ne neyse? Cikar bakiyim agzindaki baklayi.

Furkan: Bos ver ya. Zaten sen anlamazsin. Bu arada evliliyimin yikilmasina neden oldugun icin tesekkur ederim. Evet sonunda isdediyin oldu. Ayrildik. Amma o kadar. Baskada bir sey isteme benden. Bundan sonra ne birisiyle evlenirim, nede gelip bu evde kalirim. Eyer Seda beni af etmezse, bende ne kendimi ne de seni af ederim. Simdi izin verirsen bavulumu toplamam lazim. Bu gunden itibaren, Haluk abilerde kalicam.

Sonunda Ilyas araya girip ikisinide sakinlesdirmek ister. Amma artik cok gecdi. Cunki is-isden gecmisdi.

Ilyas: Ya Furkan, ne gerek vardi tasinmaya. Ben anneni susdururdum.

Furkan: Vardi baba, vardi. Baksana bir mutlulugu bile cok gordu bana, bide ustune her gun bin tane laf isitemem. - Diyerek, Furkan bavulunu alir ve kapiyi carparak gider.

Safiye: Aa, resmen cekip gitti.

Ilyas: Evet canim resmen cocugu kacirttin! Memnunmusun simdi? Diyerek ceketini alir ve hava almaya cikar.

Bu gunki gun.

Reyhan: Mazhar , oturalimmi artik?

Mazhar: Yoruldunmu?

Reyhan: Yo ben senle dans etmekden yorulmamki. Sadece gitsekmi diyicektim. Malum hastaneyede gidicez ya, o bakimdan.

Mazhar: Olur o zaman. Hesabi odeyeyim gidelim hemen.

İkincı bahar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin