Sabah olur. Her kes halya uyumakdayken, Reyhan uyurken obur tarafa doner ve yaninda birinin oldugunu anlayinca uyanir gibi olur. Gozlerini acar-acmaz Mazhari gorur karsisinda. Oyle sessizce uyuyordu.
Reyhaт: Ay bide ustu acik yatmis. Sonrada hasta olucak. Diyerek Mazharin ustunu orter.
Reyhanin ic sesi: Yani gece-gece odana gelip yaninda uyumaыi sorun diyilde, ustu acik uyumasimi sorun oldu? Hem fenami hastalanirsa bir guzel tedavi eder bakarsin. Hem boylece dahada yakin olursunuz.
Reyhan: Sen yine sacmalamaya basliyorsun, en iyisi kaybol gozum seni gormesin. Yadaki kulaklarim seni duymasin. Ay buda olmadi yaaa. Her neyse kisaca defol.
Reyhanic sesi: Iyi anladik. Cokda umrumdaydi. Der ve geldiyi yere geri doner. Reyhansa, bir az oyle uzanip Mazhari seyr eder. Resmen kendini kapdirmisti. Sanki boyle , kaybolup gitmek istiyordu. Oyle uzaklara dalarcasina Mazhara bakiyor ve icinden hayaller kuruyordu kendi kendine. Yarim saat oyle uzandiktan sonra kalkmaya karar verir. Mazhari uyandirmamak icin yavasca yerinden kalkar ve Mazhari yanagindan operek, ellibiselerini alip odadan cikar. Cikar cikmaz gidip cayi koyar ve elini-yuzunu yikadiktan sonra ustunu degistirerek guzel bir kahvalti hazirlamaya karar verir. Gerci Sedayla Fahriyenin odasina girince bir az moreli bozlur, amma kendini birakmak istemez. Sonucta her derdin bir dermani vardir. Sedaninkide bulunacak. Hem burda surat asmaklada ona bir yardimi dokunmayacaginida cok iyi biliyordu. Bu yuzden simdilik kahfaltiya konsentre olmaya karar verir.
15 dakika sonra.
15 dakika sonra salonda kurulmus kahvalti masasi digerlerinin uyanmasini bekliyordur. Kahvaltiliklar, (peynir ,zeytin,salatalik, salam) sonra tere yagiyla incir receli ve en son ve suppriz peynirli omlet. Bide taze sikilmis olmasaada ki marketden alinmis olan portakal suyu. Tek sozle sofra muhtesem olmusdu. Reyhan sofrayla isi bitince cayin altini yakmak icin mutfaga gider ve donuste Elif Masalin agladigini duyar ve salona gider.
Reyhan: Ay sen uyandinmi? Gel sen buraya. Diyerek Elifi kucagina alir. - Kiz ben iki gundu dogru duzgun gormuyorum seni ve haliyle cok ozledim. Sen ne talisin oyle. Diyerek yanaklarindan oper. Elif bir az sakinlesir gibi olur. Reyhanda firsatdan istifade hemen altini deyistirir, sonrayasa komple ustunu deistirir, cunki malum bebekler uyurken terlediklleri icin sonradan hasta olma ihtimalleride var. Elifin ustunu deyistikten sonra mamasini hazirlar. Eif bebeginde keyfi yerine geldigi icin aglamaz. Amma biberonu Reyhanin elinde goruncede, gozleri doner resmen. Nede olsa yemeyini taniyor. Reyhanda Elifin doyurduktan sonra yerine yatirir ve Fahriyenin odasina gider ve daha dun benim sabah dersim var diyen Sebnemi uyandirmaga baslar.Reyhan: Sebnem, hadi kalk. Sebnem sana diyorum kalkarmisin artik. Diyerek Sebnemi durter. Fakat kar etmeyince yorgani ustunden cekerek uyandirir.
Sebnem: Ya sen ne yapiyorsun sabah-sabah??? Biraksana uyuyayim!!! Diyerek yuzunu cevirerek uyumaya devam etmek ister.
Reyhan: Iyi uyu. Dersede gitme. Hem ne olucakki? Dimi?
Sebnem: Ne dersi ya? Diye sorar, cunki jeton halya dusmemisdi.
Reyhan: E dun sen kendin demistinya sabah erkenden dersim var diye. Bende hazir kalkmisken senide uyandiriyim dedim.
Sebnem: Ders! Evet demisdim!!! Der ve bu sefer jeton duser. - Eyvahhhhhh gec kaldim!
Reyhan: Kalmadin. Amma bir azda uzanmaya devam edersen, demin kurdugun cumle gerceklesmek uzre hayata gecicek. Der Reyhan gulerek. Sebnemde acele bir sekilde kalkip giyinmeye karar verir. Amma kendi odasinda olmadigini ve elbiselerin oldugu odaninda mesgul oldugunu Reyhana hatirlatir.
Reyhan: Hay ben onu unutmusum. En iyisi uyandirmayalimda ben gidib senin esyalarini getiriyim. Sonucta iki gecede dogru duzgun uyuyamadi.
Sebnem: Tamam sen getir. Amma acele et bir az. Daha kendime kahvalti hazirlamam gerek.
Reyhan: Diyil. Cunki zaten hazir. Erken kalkdigim icin ben hazirladim. Sen salona git ben esyalarini getiririm. Sonrada sen gitdikden sonra Elifle gezmeye cikariz. Diyerek kendi odasina gider ve dolapdan Sebnemin elbiselerini cantasini ve kitaplarini alir. Cikarken Mazhara bakar, amma Mazhar halya uyuyordu. Yanina yaklasir yuzunden operek der.
Reyhan: Nasilda uyuyor ya opmeme ragmen uyanmadi. Cok yorulmus olsa gerek. Neyse uyusun o zaman. Der ve salona gecer.
Sebnem: Getirdinmi? Sagol.
Reyhan: Evet. Bak hepsi tamammi?
Sebnem: Tamam-tamam. Gec otur. Bu arada baya marifetliymisin. Omlet super.
Reyhan: Sagol. Peki sen o gun ki kavgadan sonra Ozgeyle hic konusdunmu?
Sebnem bir az sasirir.
Sebnem: Yok! Konusmadim. Amma galiba konusmam gerekicek. Der kisik sesle.
Reyhan: Ne dedin? ben duyamadimda.
Sebnem: Yok ya bir sey demedim. Peki su dunki mesele nasil? Tamamen hall oldumu? Barisdinizmi?
Reyhan: Sence? Yani o tarafdan bakinca nasil gorunuyoruz?
Sebnem : Qayet iyi.
Reyhan: Haklisin. Cunki qayet iyiyiz.
Sebnem: Iyi o zaman ben kaciyorum, aksi takdirde gec kalicam. Uyandirdigin icin sagol. Der ve cantasini alarak evden cikar. Sebnem gittikten sonra. Reyhan bir kac not yazarak onlari evin farkli farkli yerlerine koyar. Sonrada Elifi giydirip bebek arabasiyla birlikde cocuk parkina giderler. Onlar gitdikden 15 dakika sonra Mazhar uyanir. Once bir az sasirir, amma sonra gece Reyhanin yanina geldiyini hatirlar. Hatirlar, amma Reyhanin nerde oldugunu ve dahasi neden onu uyandirmadigini cok merak eder. Yerinden kalkarken yere bir not duser. Mazhar hemen alip okur.
NOT1.
Gunaydin canim. Ammada uykucusun. Umarim yeterince dinlenmissindir. Simdi hemen ellerine yika ve salona gec.
Mazhar: Bu kiz cok tatli ya. Neyse gec diyorsan gecelim bari. Senimi kiricam? Mazhar elini yuzunu yikadiktan sonra salona gecer ve kafvalti sofrasini gorur.
Mazhar: Bide cok marifetlisin. Der ve bos tabagin icindeki notu gorur. Hemen alip okur.
NOT2.
Mutfaga git. Mikrodalgali firini ac.
Mazhar: Iyi onuda yapalim bari. Gider ve acinca nefis gorunumlu, sebzeli ve peynirli omlet gorur. Yanindada kucuk bir not vardir. Hemen notu okur.
NOT3.
Sakin isitmayi unutma. Afiyet olsun. Bizi arama cunki parkdayiz.
Mazhar: Tamam unutmam prenses. Der ve omleti isitip kahvaltisini etdikten sonra kapiyi kilitleyip kendi dairelerine cikar . Orda ustunu degistirdikten sonra asagi iner ver evin yakinindaki parka dogru gitmeye karar verir. Giderkende yoldan ikitane pamuk seker alir. Bir az gitdikden sonra yanindan baloncu gecer.
Mazhar: Bakarmisiniz.
Baloncu: Buyrun. Hangi renginden istersiniz.
Mazhar: Bilmemki. Pembe ola bilir. Amma su kirmizida iyi. Yadaki sen kac paraysa soyle ben hepsini aliyorum.
Baloncu: Tamam abi. Der ve balonlarin hepsini Mazhara satar. Baloncu gider Mazharda parka dogru ilerlemeye karar verir. Bir kac dakika sonra, Reyhani Elifle salincakta sallanirken gorur ve durup oylece izler.
Mazhar: Cocuksinki cocuk. Gerci en cokda bu yanini seviyorumya senin. Der kendi-kendine. Bir azdan Reyhan Elifle birlikte bir banka oturur. Elif surekli elbisesindeki boncuklara uzaniyordu oynatmak icin ve toaf sesler cikariyordu. Sanki kendince bir sey soyluyordu, amma ne soyledigi pekde anlasilamiyordu. Reyhan Elifle oynamaya daldigindan arkadan birinin geldigini fark etmez birden birisi arkadan pamuk seker uzatir. Arkasina doner ve Mazhari gorur.
Reyhan: Gunaydin. Sen uyandinmi? Ben daha uyursun diye dusunmustum.
Mazhar": Gunaydin. Evet uyandim kahvaltimida etdim. Sonra bir dusundum ve bir seylerin eksik oldugunu anladim. Der gulerek.
Reyhan: Neymis eksik olan? Sorar yavasca, cunki devaminin nasil olucagini tahmin eder gibi olur.
Mazhar Reyhana dogru yaklasarak yanagindan oper ve der.
Mazhar: Iste buydu eksik olan. Bunu anlar-anlamaz hemen yanina geldim. Sevinmedinmi?
Reyhan: Cok sevindim. Peki bunlar banami? Diye sorar balonlara bakarak.
Mazhar: Evet senin icin. Ayrica buda senin. Der pamuk sekeri uzatarak.
Reyhan: Tessekur ederim. Diyerek Mazhari yanagindan oper.
Reyhan: Bir az dolasalimmi?
Mazhar: Olur. Dolasalim, amma ilk once su balonlari arabaya baglayalimda ucmasinlar.
Balonlari bagladiktan sonra Sahile dogru yururler. Hava cok guzeldi. Ikisininde ne kadar mutlu olduklari gozlerinden belli oluyordu. Bir az dolasir, bir kac fotoraf cekdirirler. Fotorafdaki pozlarindan hic soz acmiyorum cunki oldukca eylenceli, samimi ve komiklerdi. Oyle komiklikler yapiyorlardiki Elif bile guluyordu ikisine bakinca. Sonra Aldiklari balonlarin yarisini cocuklara dagitirlar. Cocuklara verdikleri halde ne kadar balon kalmisdi ellerinde. Onuda, yeniden Elifin arabasina baglayarak okula giderler. Bu gun Reyhanin bir dersi vardi, oda gec basliyordu. Ikisi Elifle birlikte okulun bahcesine girerler. Hemde cok mutlu bir yuz ifadesiyle. Tam o an Ozge onlari gorur ve ne oldugunu anlayamaz.
Ozge: Neler oluyor ya? Bunlarin kavga etmesi gerekiyordu. Ne bu simdi mutlu mesut karsimdalar.
Mazhar Ozgenin onlara taraf bakdigini fark eder amma ona taraf bakmaz. Cunki bu simdilik baslangicti. Bu gun icin bir baska planlari vardir. Fakat bu plan tamamen Ozgeyle ilgili diyil. Hatta onunla hic ilgili diyildi. Mazhar sadece Reyhana bu gunun serefine supriz yapmak istiyordu ve yapicakdida. Tek istegi Reyhanin mutlu olmasiydi. Ozgeye gelincede istedigi kadar seyr etsin. Belki o zaman anlar yapdiklarinin faydasiz oldugunu ve olucagini.COK RICA EDIYORUM, BAGENI VE YORUMLARINIZI ESIRGEMEYIN!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkincı bahar.
Fanfiction2 -ci sezon finalinden sonra baslamıs, buyuk ReyMaz evsanesını anlatan bır hıkaye. İlerleyen bölümlerde yeni gelen karakterlerle birlikde tam bir genclik hikayesine dönücek.