Ikinci bahar 36 bolum.

66 0 0
                                    

Mazhar: Sonunda vardik havaalanina.
Reyhan: Iyi bakalim ne kadar zamanimiz var. Diyerek hemen saatine bakar.
Reyhan: Ya cabuk in arabadan. 30 dakika zamanimiz var. Ucaga yetisemeyicez yoksa.
Mazhar: Ya Reyhan sakin ol. Iniyorum isde.

Ucakda.

Reyhan: Birazdan ucak kalkicak.
Mazhar: Evet biliyorum.
Reyhab: Heyacanlimisin?
Mazhar: Eh isDe.
Az sonra.
Reyhan: Hayy ucak kalkiyor.
Mazhar: Ya sakin ol. Yoksa ucakdan korkuyormusun?
Reyhan: Yok canim ben sey etdim.
Mazhar: Ne etdin?
Reyhab: Heyecanladimda ondan oyle oldu.
Mazhar: Ya bende yedim.
Reyhan: Gercekden.
Mazhar korkdugunu anladigi icin Reyhana bakarak gulumser.
Reyhan: Ya neye guluyorsun?
Mazhar: Hic oylesine.
Reyhan: Iyi tamam.

2 saat sonra ucak Izmite iner.

Reyhan: Sonunda Izmite geldik.
Mazhar: Evet geldik. Senin sayende hemde.
Reyhan: Ama oncelikle fikir senindi. Artik gitsekmi mezarliga?
Mazhar: Tamam. Der ve bir taksi tutup Nazin oldugu mezarliga giderler.

Mezarlikda.

Ikiside Nazin mezarinin basina gelir ve bir az durdukdan sonra Mazhar konusmaya baslar.
Mazhar: Merhaba Naz ben geldim. Reyhanla geldim bu sefer.
Reyhan: Merhaba Naz.
Mazhar: Bu gun, aksama bizim dugunumuz var. Senden helallik almak icin geldik. Ya sen hep derdinya mutlu ol. Benle ve ya bensiz, yeterki mutlu ol. Ben senden sonra artik mutlu olamam saniyordum. Hayat anlamini itirmisdi. Olmek istiyordum. Ama sonra Reyhan cikti karsima. Bana yeniden hayat verdi. Iste sen soyledigin gibi mutluyum ve beni mutlu edicek biriyle evlenicem. Biliyorum benim mutlulugumu gorub seviniyorsun. Reyhani cok seviyorum senden sonra hayatima mutluluk getiren, isik sacan kadin oldu. Bu gun o benim karim olucak. Reyhan sende bir sey soylesene.
Reyhan: Naz bende Mazhari cok seviyorum. Bende sevdigim insani kayb etdim. Ama anladim ki, olenle olunmez hayat devam ediyor. Bunu Mazhari tanidikdan sonra anladim. Mazharin soyledigi gibi bu gun evleniyoruz ve sana soz veriyorum asla onu uzmeyecem. Istesemde uzememki. Onu o kadar cok seviyorum ki hep mutlu olmasini istiyorum. Merak etme ona kendimden de iyi bakicam.
Mazhar: Evet Naz biz bir birimizi cok seviyoruz. Asla uzmeyiz bir birimizi. Dimi Reyhan?
Reyhan: Evet. Zaten aksi mumkun diyil.
Mazhar aglamamak icin kendini zor tutuyordu. Reyhanda bunu fark etmisdi.
Reyhan: Iyimisin canim?
Mazhar: Evet. Hemde cok iyiyim. Sen bakma boyle gorundugume.
Reyhan: Anliyorum.
Mazhar: Gidelimmi Reyhan?
Reyhan: Tamam.
Mazhar: Elveda Naz. Ben mutluyum merak etme.
Reyhan: Elveda Naz. Onu mutlu ediceyIme soz veriyorum. Der ve ikiside mezarlikdan cikdikdan sonra bir az dolasip hava aldikdan sonra, bir kafeye giderler.
Reyhan: Iyiki geldik. Ben cok acikdim.
Mazhar: Bende cok acikdim aslinda. Gelmisken guzel bir kahvalti edelim, sonrada havaalanina gideriz.
Reyhan: Tamam. Ama sicak simitde getirsinler.
Mazhar: Olur.
Mazhar: Abi bakarmisin.
X: Tamam abi hemen geliyorum. Diyerek masalarina gelir.
Mazhar: Bize iki cay, 2 simit, bide kahvaltilik bir seyler getirsene. Ama bir az cabuk olsun. Ucaga yetisicez daha.
X: Hemen geliyor. Siz hic merak etmeyin. Sifarisleriniz hemen geliyor. Der ve 5 dakika sonra elinde tepsiyle doner.
X: Buyrun. Afiyet olsun.
Mazhar: Sagol.
Reyhan: Mazhar, fotoraf cekilelimmi?
Mazhar: Olur. Bir dakika bakarmisin.
X: Buyur abi.
Mazhar: Bizim fotorafimizi ceksene. Diyerek telefonu uzatir.
X: Tamam abi. Der ve telefonu alarak fotoraflarini cakdikden sonra uzaklasir.
Reyhan: Guzel cikmisiz.
Mazhar: Evet. Bu gunden hatira kalir.
Reyhan: Aynen. Dugunden once, Izmitde sabah kahvaltisi. Guzel oldu be. Diyerek telefonu Mazhara geri verir ve bir az susdukdan sonra der.
Reyhan: E simdi nasilsin?
Mazhar: Iyim. Sayende cok iyim Reyhan.
Reyhan: Bunu duymama sevindim. Simitde cok guzelmis ya.
Mazhar: Afiyet olsun. Buranin simitide kahvaltiliklarida iyi olur. Ben eskidende sik-sik gelirdim. Eyer istersen gitmeden bir kac tane simit aliriz. Tamammi?
Reyhan: Guzel fikir. Bu arada havada cok guzelmis.
Mazhar: Oyle. Sabahin bu saatinde disarida kahvalti etmenin zevkide bir baska zaten.

İkincı bahar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin